luni, 1 decembrie 2014

Ce rochii purtăm de sărbători?


   Nu mai este mult timp până la frumoasele sărbători de iarnă. Mulți dintre noi au început deja pregătirile, pentru a nu fi copleșiți de prea multe sarcini strânse grămadă. Eu recunosc că de Crăciun optez pentru ținute lejere, de obicei o pereche de blugi clasici și un pulover gros, cu model de iarnă, dar sunt și persoane care aleg ținute elegante atât de Crăciun, cât și de Revelion.
    Anul acesta am pus ochii pe o rochie frumoasă foc de pe SheInside.com, pe care am intenția să o port de sărbători, cel mai probabil la trecerea dintre ani. Au trecut câteva luni bune de când n-am mai comandat de pe acest site, deoarece ultima oară coletul mi-a întârziat destul de mult și am fost supărată din cauza acestui lucru. Ulterior, am aflat că exista un motiv întemeiat pentru această întârziere, așa că mi-am luat inima în dinți și mi-am pus ceva în coșul de cumpărături.

   În timpul acesta am mai intrat pe site și am fost cucerită de multe dintre modelele adăugate, mai ales că pe multe dintre ele le-am regăsit pe alte site-uri cunoscute, la prețuri mult mai mari. Unii spun că sunt replici, dar mie mi s-a întâmplat să găsesc numele brandurilor respective pe etichetele hainelor comandate. Motiv pentru care tind să cred că nu sunt replici, mai ales că majoritatea magazinelor își confecționează produsele în Asia.
   Desigur, când vine vorba despre acest site, nu este totul numai lapte și miere. S-o lămurim de pe-acum că unele produse sunt de calitate mai slabă, în timp ce altele îți merită chiar și trei-patru ori prețul afișat. Nu este vorba neapărat de noroc, mai ales că acum avem posibilitatea de a vedea produsul care ne interesează purtat de alți cumpărători, care își afișează fotografiile în partea de jos a paginii produsului.
   În privința măsurilor, lucrurile stau iarăși complicat, pentru că și aici puteți nimeri măsura potrivită sau pot exista decalaje de mărimi. Din experiență, la pantaloni mi s-a potrivit mereu măsura, deși diferența dintre S și M nu este chiar atât de evidentă. La bluze și la rochii prefer să comand mereu măsura M, pentru că nu vreau să mă strângă, ori rochiile să fie prea scurte. Consultați tabelul de mărimi (afișate în cm), părerile altor cumpărători și fotografiile reale ale acestora. Pentru măsura One size, afișată la unele dintre produse, hainele se potrivesc pentru mărimile S și M.

    Pentru sărbători, am făcut o selecție de rochii care mi se par elegante și feminine. Multe dintre modele aparțin brandului Free People, recunoscut pentru design-ul aparte al hainelor. Prețurile sunt foarte avantajoase, dar dacă vă doriți ceva pentru sărbători, trebuie să vă grăbiți cu comanda, deoarece livrarea poate dura chiar și 3-4 săptămâni. În plus, doar până pe 5 decembrie mai puteți profita de transort gratuit pentru orice comandă! Sărbătorile nu sunt la fel de frumoase fără culoarea roșu, care avantajează atât blondele, cât și brunetele. O rochie din dantelă roșie, cu mâneci largi și spatele gol poate fi atracția serii.
    Iar pentru femeile pentru care negrul este clasica alegere, SheInside ne propune câteva modele superbe, de lungimi diferite. În loc de dantela neagră, puteți opta pentru o rochie maxi strălucitoare sau pentru una scurtă, cu corset din paiete și completată de voal.
    Nici auriul nu poate lipsi din decor, deoarece simbolizează lumina caracteristică sărbătorilor de iarnă. Eu am fost cucerită de rochia cu croială bodycon, plină de paiete încântătoare.
    Fiecare dintre produse beneficiază de reduceri generoase, grație promoției Holiday Wear Sale (Click Aici), care include nu doar rochii superbe, ci și bijuterii și haine din blăniță artificială (jachete, veste, cape). Sub fiecare fotografie de mai jos veți găsi link-ul spre pagina produsului:








   Și ca să nu-mi spuneți că sunt secretoasă, o să vă arăt și ce mi-am luat eu! Am găsit o rochie care să mă lase cu gura căscată, chit că nu-i cea mai bună opțiune pentru sărbătorile de iarnă. Iar dacă Crăciunul mă prinde tot în pulover pufos, iar de Revelion voi purta tot o ținută lejeră, atunci cu siguranță voi găsi o altă ocazie să o port. A fost cadoul pe care mi l-am făcut de Crăciun, alături de un paltonaș frumos, de culoare roz pal, a cărui parte inferioară este confecționată din blană artificială.
   De-abia aștept să primesc coletul! Acum trebuie să fiu răbdătoare și să-l aștept, iar când îl voi primi vă voi împărtășii impresii și fotografii ale produselor.
   Voi ce rochii vă doriți pentru sărbătorile de iarnă?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...