miercuri, 3 decembrie 2014

O nouă comandă Oasap.com


  Săptămâna trecută am fost la poșta vamală pentru a ridica ultima comandă Oasap.com, pe care am plasat-o pe la jumătatea lunii octombrie. Pe atunci era încă frumos afară dar, pentru că știam că livrarea durează circa o lună, am comandat un pulover numai bun pentru iarnă.
   Am avut un pulover cu flori care s-a decolorat, după ce l-am purtat ani buni, așa că mi-am dorit neapărat unul care să-i ia locul. Nu mă așteptam să găsesc exact ce voiam, dar Oasap m-a cucerit cu un puloveraș de poveste (Click aici), mult mai frumos decât mi-l imaginam. Conform detaliilor de pe site, acesta este confecționat din lână angora, așa că în realitate este foarte pufos, moale și călduros. Deși măsura disponibilă este One size, eu zic că se potrivește pentru măsurile S-M, chiar dacă materialul se întinde ușor. Puloverul are culoarea alb-ecru (culoarea untului) și este decorat cu flori imprimate în nuanțe de roz. Croiala puloverului este ușor high-low, așa că în partea din spate este puțin mai lung (foarte puțin!).





   Oasap.com are o politică de livrare nouă, așa că transportul este gratuit doar pentru comenzile mai mari de $50. Eu aproape atinsesem pragul datorită puloverului, dar mai aveam nevoie de foarte puțin pentru a beneficia de livrare gratuită. Aveam nevoie de ceva la preț mic pentru a completa suma, așa că am intrat în categoria cu accesorii. Așa am ajuns să pun în coș două agrafe aurii sub formă de frunzulițe (Click aici), care arată foarte bine în părul meu.  Agrafele sunt confecționate din metal și sunt super drăguțe.




   Numai că socoteala de-acasă nu se potrivește cu cea din târg, așa că pe lângă agrafe, am mai pus în coș o pereche de cercei și un colier. Genul acesta de bijuterii există și pe ebay, la prețuri chiar mai mici, dar livrarea mi se pare mult mai greoaie. Ambele bijuterii mi se par drăguțe, nu extraordinare, dar având în vedere raportul calitate-preț pot spune că sunt mulțumită. Voi avea grijă la parfum, deoarece nu vreau ca acestea să se înnegrească.




   Mai jos aveți link-urile către pagina fiecărui produs în parte:
        - Pulover cu flori (Click aici)
        - Agrafe frunze (Click aici)
        - Cerceii - nu mai sunt disponibili
        - Colier (Click aici)

6 comentarii:

  1. Este tare frumos puloverul, dar mi se pare scumpicel rau, nu cred ca as fi dat atatia bani pe el :) sa-l porti sanatoasa. Cand mai adaugati hainute in sectiunea shop my closet ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Intr-adevar, este un pic cam scump,dar mi l-am dorit atat de mult,incat am inchis ochii :))

      Blog sale nu stiu cand voi mai face,pt ca nu prea am cum sa fac poze, nu ma ajuta deloc lumina :(

      Ștergere
  2. Ce frumoase sunt toate! Sa le porti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...