sâmbătă, 28 martie 2015

Cosmetice noi


   S-au strâns câteva cosmetice pe care le-am achiziționat în ultima vreme, pe care nu am apucat să vi le arăt. Poate vă vor fi utile informațiile, așa că astăzi am zis să ne relaxăm puțin și să vorbim despre cosmeticele noi pe care le-am folosit, dacă au devenit și favoritele noastre ori, dimpotrivă, ne-au dezamăgit.

   În ultimele luni am folosit mai mult paste de dinți mentolate, așa că i-am dat o șansă Pastei de dinți Blend-a-Med ProExpert. Face parte din gama Clinic Line  și este recomandată pentru întărirea smalțului și pentru respirație proaspătă. Este o pastă cremoasă de culoare albă, dar conține foarte multe particule abrazive minuscule, care curăță foarte bine dinții. Tubul de 75 ml mi-a ajuns vreo 2 luni (folosită de 2ori/zi) și nu mă așteptam să aibă efecte așa de bune, dar medicul meu stomatolog mi-a spus că nu mai este nevoie să fac detartraj, deoarece dinții sunt în regulă. Super!
   Eu am luat-o din DM, era la reducere și m-a costat în jur de 22-25 lei. Prețurile sunt cam măricele aici! Pasta de dinți Blend-a-Med ProExpert poate fi comandată și online, la preț întreg de 21 lei (Click aici).


   Un alt produs încercat de mine pentru prima oară este Serul Intensiv Neoteric Alpha Hydrox Anti-Wrinkle cu 14%AHA, potrivit pentru toate tipurile de ten. Este și primul produs cu acid glycolic pe care îl testez și m-am bucurat că fața mea s-a acomodat imediat cu el și că nu am avut reacții adverse. Serul are o consistență lichidă și se întinde cu ușurință pe față, absorbindu-se cu rapiditate. Din păcate, dispozitivul de dozaj nu este cel mai practic și se mai poate prelinge din produs în timpul aplicării (serul prelins se usucă la contact cu aerul, devenind albicios, ca sarea).
   Îl folosesc de mai bine de 3 luni, dar nu în mod constant, ci mai mult în perioada menstruală, când mai am probleme cu tenul și-mi apar monstruleți pe față. Acest ser îi vindecă foarte repede, iar aspectul general al pielii mi se pare mai bun de când îl folosesc. Desigur, este vorba de un proces de purgare, în care coșurile negre ies întâi la suprafață, pt ca abia apoi să fie tratate. Nu sună prea frumos, dar este eficient și sunt convinsă că multe femei se confruntă cu problema punctelor negre.
   L-am achiziționat de pe site-ul american iherb.com, după ce sora mea s-a documentat bine în privința lui și ne-am decis să-l cumpărăm fiecare, la prețul de 17$ , redus cu 57%. La același preț bun se găsește și acum (Click aici)


   Când eram în facultate îmi doream mult un fond de ten high-end și, deși mi-l permiteam, niciodată nu mi-am achiziționat unul. Preferam din banii respectivi să-mi iau mai multe flacoane de fond de tenmai ieftine, mă simțeam mai câștigată. Folosesc des fond de ten, aproape de fiecare dată când ies din casă, dar niciodată nu am căutat fondul de ten cu acoperire perfectă, ci pe cel care uniformizează culoarea pielii și îi oferă un aspect ușor lucios, sănătos.
   De Crăciun, sora mea mi-a oferit în dar un fond de ten high-end, mai exact Double Wear de la Estee Lauder. Fondul cu pricina este foarte apreciat în rândul femeilor, datorită rezistenței îndelungate pe față. Eu îl apreciez ca fiind un fond de ten potrivit pt ocazii, motiv pentru care îl folosesc doar atunci când vreau ca fața mea să arate bine întreaga zi. Fondul de ten este fluid și trebuie întins rapid, altfel se usucă și lasă pete inestetice, care cu greu mai pot fi întinse. Puterea de acoperire nu este maximă, dar are o capacitate incredibilă de adaptabilitate și de uniformizare a tenului. Am observat că usucă ușor tenul, așa că-mi aplic înainte crema Olay 7 in 1. Însă, fondul de ten este foarte, foarte rezistent. Îl întinzi pe față și acolo stă întreaga zi, fără să se transfere pe degete, pe haine sau să curgă. O bilă în plus pt nivel de protecție solară, micuț, dar binevenit (SPF 10). O bilă în minus pt ambalajul deloc practic și igienic.


   Pentru îngrijirea corpului mi-am ales două produse Gerocossen din gama mea favorită, Argan Line. Am preferat un set, așa că am cumpărat gelul de duș și loțiunea de corp nutritivă, ambele la flacon generos de 400 ml. Au un miros plăcut de ulei de argan, principalul ingredient al acestei game. Am ajuns la fundul tuburilor și nu m-am plictisit deloc de ele, deși mereu am fugit de cosmeticele family-size. Gelul de duș are o consistență ușor cremoasă, având o culoare gălbuie. Face o spumă fină și curăță cu delicatețe pielea. Loțiunea are o consitență cremoasă, se întinde și intră rapid în piele.
   Prețul unui flacon oscilează între 15 -25 lei, depinde de unde este cumpărat. Cel mai bun preț îl găsiți în magazinul online Gerocossen, unde transportul este gratuit pt comenzile ce depășesc 75 lei.


    La ultima vizită în DM m-am pricopsit cu Vopseaua de păr Garnier Color Sensation, cu care aveam de gând să-mi deschid rădăcinile care deveniseră deja foarte vizibile. Am ales nuanța 8.0 - Blond Deschis Luminos. Cutia mi-a ajuns până la urmă pentru tot părul, iar rezultatul este un blond mai închis, cu un aspect foarte natural. Promit să revin cu un review al acesteia cât de curând.
   Mi-am luat și benzile depilatoare Elmiplant Velvet Touch, ca să le folosesc numai la subraț. Nu sunt incredibile, ceara se încălzește greu și dacă nu freci bine de tot, atunci rămâne prost repartizată pe benzile de hârtie. De smuls, smulge fără probleme :)


   Voi ce cosmetice noi ați mai încercat în ultimele luni?

Un comentariu:

  1. Nu am incercat nimic din lista ta, dar voi tine minte pasta de dinti pentru cand termin rezervele de acasa :D
    Weekend frumos, te pup!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...