miercuri, 25 martie 2015

Pantofii Asortie cu toc comod


    Anul trecut am strâns mai multe perechi de pantofi cu toc înalt, dar pe unii dintre ei abia dacă am reușit să-i scot din cutie. Nu obișnuiesc să mă îmbrac elegant și nici nu merg prea des la petreceri, iar în viața de zi cu zi merg mult pe jos și sunt obligată să renunț la tocurile înalte.

    Dacă se mai întâmplă să mi se facă poftă să port tocuri, după o zi întreagă de mers la înălțime mă lecuiesc pentru câteva luni și ocolesc toate încălțările cu toc pe care le am.  Când aleg să-i port, fie sunt cu mașina, fie îmi iau ceva de schimb la mine, pentru a nu-mi suprasolicita picioarele. Am o singură pereche de pantofi cu tocul de 14-15 cm și mi se par absolut chinuitori, motiv pentru care s-a pus praful pe ei. În rest, tocurile pantofilor mei au în jur de 10-10,5 cm, dar oricât de dragi mi-ar fi, de cele mai multe ori chiar mi-e imposibil să stau încălțată în ei toată ziua.


   Dar de curând s-au schimbat lucrurile, de când am primit noua mea pereche de pantofi cu toc comod, din magazinul online Asortie.ro (Click aici) . Când eram mai copiliță, acești pantofi mi se păreau de ”doamnă”, dar când i-am încălțat mi-am dat seama cât sunt de comozi, încât abia am vrut să-i dau jos din picioare.

   La început mi s-a părut ciudat, pt că nu eram obișnuită cu un toc de 7-8 cm. Dar acum pot spune că îmi place mult  varianta comodă  a pantofilor cu botul ascuțit, care sunt preferații mei, pentru că așa pot fi elegantă întreaga zi, fără să obosesc.

   Aceasta este a treia pereche de pantofi pe care o am de la Asortie, care are și magazin fizic în Ploiești. V-am arătat mai demult și celelalte două perechi, precizând că se remarcă prin design-ul perfect și prin materialul de calitate. Dacă vreți pantofi trainici, atunci vă recomand să investiți într-o pereche de pantofi din piele naturală. O pereche ca a mea, cu toc comod sau cu tocul înalt, costă în jur de 260-290 lei, dar merită fiecare bănuț.


   Eu am ales un model puțin mai deosebit, dar în tonuri nude, pentru a-i asorta cu ușurință. Carourile oferă un aspect special acestor pantofi, confecționați dintr-o piele moale, bine întinsă. Această pereche are aspect natural, dar sunt și modele din piele lăcuită, la fel de frumoase.

    În cutie am primit și flecuri de rezervă, dar la celelalte perechi nu mi s-au tocit rapid, însă este foarte bine că vin cu rezerve, care pot fi înlocuite cu ușurință chiar și acasă. Pantofii mei sunt de la Botta, un brand pe care am ajuns să-l îndrăgesc, datorită modelelor clasice, dar elegante și feminine, din piele de cea mai bună calitate. Acum aștept să se mai încălzească încă puțin, pentru a le face inaugurarea și pentru a-i transforma în favoriții mei :)


   Informații utile despre magazinul online Asortie (Click aici):
          - comanda se plasează online sau telefonic
          - livrarea se poate face prin curier rapid (Urgent Curier) sau prin poșta română (eu am optat de fiecare dată pt varianta prin poștă- a durat 1 zi până am primit pantofii)
         - costul livrării variază între 15-20 lei
         - magazinul online oferă suport telefonic, iar operatorii sunt extrem de amabili și de îndatoritori

   Pe celelalte perechi de pantofi din piele Asortie le găsiți la:
    - pantofi cu fundiță: http://ebonyvintage.blogspot.ro/2014/06/noii-mei-pantofi-de-la-asortiero.html
    - pantofi decupați: http://ebonyvintage.blogspot.ro/2014/08/comanda-asortiero-pantofii-din-piele.html



    Iată și alte modele de pantofi cu tocul comod (sub fiecare imagine găsiți link spre pagina produsului):










2 comentarii:

  1. Sunt foarte frumosi, perfecti pentru birou!Sa-i porti sanatoasa! :)

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt extraordinar de Frumoși pantofii tai! Mi-as dori asa un cadou de iepuraș :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...