miercuri, 11 martie 2015

Review: Gel de curățare Nutritive Vegetal Yves Rocher


      Până acum, am folosit multe produse pentru curățarea feței, în special pentru tenul gras și mixt, pentru că am avut probleme, în special în zona T. Dar cum într-o perioadă fața mea se uscase foarte tare, am decis să folosesc produse pentru tenul uscat pentru a remedia situația. Astfel, mi-am achiziționat Gel nutritiv pentru curățarea tenului (click aici) de la Yves Rocher, conceput pentru tenul uscat și foarte uscat.

    Dacă v-ați confruntat cu schimbări ale tenului similare cu a mea, atunci ați observat diferența dintre un produs pentru tenul gras și unul pentru tenul uscat. Pentru mine, Gelul Nutritive Vegetal a fost primul produs pentru tenul uscat pe care l-am folosit și, cu ajutorul lui, am reușit să-mi rezolv problema cu porțiunile de piele uscată.

   Gelul are o consistență densă și un miros discret. Recipientul din plastic transparent lasă la vedere lichidul de culoare ușor portocalie, dar ambalajul nu mi se pare cel mai practic. Având capacul dispus în așa fel încât toată presiunea gelului să fie exercitată asupra lui, în câteva rânduri mi s-a întâmplat ca la desfacerea capacului să se prelingă o cantitate mai mare de gel decât aș fi avut nevoie. Totuși, dacă gelul ar fi fost mai lichid, cu siguranță că aș fi irosit o mare parte din el, dar am fost salvată de consistența lui densă, care mi-a permis, de cele mai multe ori, să dozez cantitatea dorită .


   Mirosul discret al gelului de curățare mă duce cu gândul la toate cosmeticele pentru ten sensibil cu care am intrat în contact, prin diverse magazine și farmacii. În fapt, nu mi-a displăcut acest lucru, pentru că uneori nu am chef să simt mirosuri puternice la produsele cosmetice pe care le folosesc.
 
   Gelul se aplică pe fața umedă și se întinde ușor, cu ajutorul degetelor sau cu un burete de curățare. La început, gelul dens se întinde puțin mai greu, dar se înmoaie imediat în apă, fără a face spumă. În comparație cu gelurile de curățare pentru tenul mixt și gras, acesta are o formulă blândă și chiar dacă în momentul în care îl masezi pe față ai impresia că nu curăță bine, după ce-l clătești îți simți fața foarte curată.

    Se clătește ușor, cu apă rece sau călduță, lăsând o senzație de împrospătare și de confort. După folosire, pielea nu se strânge ca o pungă, semn al tenului uscat, ci rămâne luminos și hidratat. Gelul pentru uscat și sensibil nu agresează fața, pentru că are o formulă blândă, concepută pentru a curăța tenul în profunzime, fără să-l usuce.


    Flaconul de 125 ml este unul destul de generos și eu l-am folosit dimineața și seara, timp de aproximativ 2 luni. După folosire, am constatat o îmbunătățire a aspectului tenului și o remediere a porțiunilor de ten uscat. O dată cu înaintarea în vârstă, dar mai ales datorită factorilor externi, tenul se poate usca, de aceea multe persoane obișnuiesc să folosească zilnic creme cu protecție solară, pentru a proteja pielea.
    Yves Rocher are o gamă pentru spălarea și demachierea tenului (click aici), care include diferite tipuri de produse pentru îngrijirea tenului uscat și sensibil, dar și pentru tenul mixt, gras și matur.

   În această lună, prețul Gelului de curățare Nutritive Vegetal este de 25 lei, fiind redus cu 29% față de prețul standard. Poate fi comandat de AICI, profitând și de oferta generoasă a lunii martie, despre care v-am povestit în acest articol (Click aici). Multe cadouri atractive sunt oferite pentru diferite praguri de comandă, așa  că merită să verificați oferta, să vedeți dacă vă face cu ochiul.

2 comentarii:

  1. Imi plac mult produsele Yves Rocher, merita incercat si acesta. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac unele dintre ele, printre care si acest gel de curatare.

      Pupici

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...