sâmbătă, 7 martie 2015

Ținute de primăvară low-budget

    Primăvara ne-a bătut la ușă cu atâta căldură, încât nu se putea să o întâmpinăm altfel decât cu brațele deschise. Am profitat de ziua de ieri, care a fost puțin mai mohorâtă, pentru a compune câteva ținute de primăvară low-budget. Trei dintre ținute nu depășesc suma de 200 lei, un preț rezonabil, mai ales că articolele sunt de calitate și pot fi purtate în alte combinații.

     Cum acest weekend este unul plin de reduceri în magazinele mele favorite, Miniprix și Kurtmann, m-am gândit să vă arăt ce frumos pot fi combinate câteva articole la prețuri bune. 
     Kurtmann(click aici) ne-a pregătit un weekend cu transport gratuit pentru comenzile mai mari de 90 lei. Cu această sumă putem achiziționa două produse de la brand-uri cunoscute, iar eu vă recomand noile produse postate, de la Only și Vila. Majoritatea produselor noi sunt disponibile într-o singură măsură, mai exact M, care este măsura mea favorită la bluze, pulovere și rochii.
    Iar Miniprix(click aici) oferă astăzi 10% reducere la pantofi, iar mâine va urma o nouă babă cu reducere, așa că fiți cu ochii pe magazinul online pentru a afla care este noua reducere. Transportul este gratuit pt comenzi mai mari de 90 lei.

    
    Ținuta 1: 


Ținuta 2:


Ținuta 3:


Ținuta 4:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...