luni, 13 iulie 2015

Comandă Kurtmann: Jachetă denim Zara


   Tocmai am primit noua comandă Kurtmann și am așteptat cu sufletul la gură să desfac coletul, să văd cum arată produsul comandat. Este vorba despre o jachetă din denim Zara(Click aici), care mi-a atras atenția prin imprimeul floral șters.
   Sunt mereu cu ochii pe site, să nu cumva să-mi scape vreo noutate frumoasă. M-am ofticat că nu am mai prins rochiile Asos care-mi plăceau, stocul s-a epuizat incredibil de repede și nu e de mirare având în vedere că prețurile de outlet au fost chiar și de 10 ori mai mici decât prețurile originale. Din păcate, la momentul respectiv nu am avut bani și a trebuit să mă împac cu ideea că niciuna dintre rochii nu va fi a mea. Dar poate voi avea ocazia, în viitor, să găsesc modele la fel de frumoase.

   Cu jacheta Zara lucrurile nu au stat la fel. Nu am mai ratat-o, deși i-am dat târcoale câteva ore bune până m-am decis să o pun în coșul de cumpărături. Desigur, nu înainte de a căuta pozele originale pe google,pentru a vedea exact cum arată modelul și cum se așează pe corp. Așa am aflat că modelul este unul oversize, ceva cu totul nou pentru mine în ceea ce privește jachetele. Dar mi-a plăcut mult imprimeul, am și citit câteva feeback-uri pozitive ale cumpărătorilor, așa că plasarea comenzii a fost sigură.


   Eu mi-am comandat măsura S și, cum spuneam mai sus, nu eram obișnuită cu modelele de geci oversize. Inițial, mi s-a părut foarte mare pentru corpul meu, am dat-o jos, am îmbrăcat-o iarăși. Sora mea m-a văzut indecisă și mi-a spus că, în cazul în care vreau să o returnez, o să-mi dea ea bănuții și o s-o păstreze pentru ea. Dar eu eram indecisă pentru că-mi plăcea mult, însă nu mă simțeam în largul meu îmbrăcată în ea. Sigur știți senzația aceea când îmbraci o haină frumoasă, dar simți că nu e croită pentru tine. I-am zis că sigur nu o returnez, apoi am început să o combin în diverse feluri, pentru a mă familiariza cu acest tip de jachetă. Și acum chiar îmi place!

   Prețul jachetei a fost de 90 lei și am comandat-o de AICI. Jacheta este confecționată dintr-un denim gros, motiv pentru care este mai grea și probabil o voi purta mai mult la începutul toamnei. Croiala masculină nu-mi displace și cred că va mai echilibra ținutele mele, uneori prea feminine. Voi încerca să o combin cu rochii din dantelă de bumbac și teniși, dar și cu blugi deschiși la culoare, un tricou alb și ghete bej. Promit să revin cu o ținută cât de curând!
 



Acestea sunt fotografiile originale ale jachetei din denim Zara. În final, sunt bucuroasă că am adăugat un nou articol la colecția Zara și că n-am fost nevoită să plătesc pentru el un preț exagerat. 



    Profit de ocazie pentru a vă anunța că outletul Kurtmann a dat astăzi startul celor mai mari reduceri de vară! Pentru început, peste 4000 de modele pentru femei, bărbați și copii beneficiază de 40% reducere! Deja s-au epuizat zeci de pagini de produse, pentru că cele mai multe dintre modele sunt disponibile într-o singură măsură și stocul se vinde rapid. În continuare, reducerile vor mai crește, poate chiar până la 70% la începutul săptămânii viitoare, însă până atunci sigur se vor vinde cele mai reușite modele. 
    Dacă vă place ceva, acum este momentul oportun să vă achiziționați haine Zara, Stradivarius, Bershka, la preț de outlet+ reducere suplimentară de minim 40%. Dați click pe imaginea de mai jos pentru a vedea toate produsele din promoție:

Kurtmann

8 comentarii:

  1. E foarte deosebita, si eu sunt curioasa cum o vei purta! Sa te bucuri de ea! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Georgia! Si mie mi se pare deosebita, sper sa reusesc sa o port in asa fel incat sa nu-i stibesc farmecul:-)

      Ștergere
  2. Este superba,sa o porti cu placere :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-am luat si eu o jacheta de toamna-iarna Zara marimea S si era foarte mare cand am probat-o, semana cu un XL,asa ca i-am vandut-o unei colege si de atunci evit jachetele Zara chiar daca imi plac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miky, multe dintre jachetele lor au croiala oversize, asa ca pana si o masura mai mica ti-ar putea veni larga. Bine ca ai vandut-o, dar oricum ai fi putut sa o returnezi si sa alegi altceva.
      Eu caut adesea fotografiile originale, cele de la Zara se gasesc foarte usor.

      Pupici multi

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...