marți, 14 iulie 2015

Review: Ulei Monoi de Tahiti bio de la Apimond


  Produsele Apimond sunt printre favoritele mele dintre cosmeticele fabricate în România. Le apreciez cu atât mai mult cu cât știu că ingredientele folosite provin din agricultura ecologică, iar brandul a luat ființă în județul în care m-am născut, în Dâmbovița. Iată un producător românesc care are o gamă diversificată de produse, a căror calitate se ridică la standardele europene. Și pentru că pune preț pe satisfacerea clienților, Apimond are și ambalaje frumoase, iar cele mai multe dintre recipiente nu sunt doar aspectuoase, ci și foarte practice.

   Îmi place să folosesc uleiuri de corp, pentru o hidratare optimă a pielii, așa că am fost tentată să cumpăr iar Uleiul Monoi de Tahiti de la Apimond (Click aici). Nu este prima dată când îl folosesc și mă bucur că și a doua oară regăsesc același produs de calitate. Pe perioada verii, pielea mea este mult mai uscată decât de obicei, deoarece corpul se deshidratează foarte ușor în zilele acestea toride. Acesta este principalul motiv pentru care mi-am dorit uleiul monoi, care excelează la capitolul hidratare. În plus, are un miros tare plăcut, care se păstrează discret pe piele.
   
   Acest ulei poate fi folosit atât pe față, cât și pe corp. Indiferent unde alegem să-l aplicăm, senzația este una de răsfăț, iar rezultatele nu întârzie să apară. Având în vedere că flaconul are 50 ml, îl putem folosi doar pe față, pentru a consuma mai greu recipientul. Pentru tenul meu mixt, pe porțiunile cu piele uscată, face adevărate minuni. Însă mie îmi place să-l folosesc și pe corp, iar uneori îl aplic ca ulei de plajă sau după plajă, pentru că nu are doar proprietăți de emoliere și regenerare, ci și de protecție și de bronzare.

    După ce îmi exfoliez corpul foarte bine, aplic uleiul de la Apimond direct pe pielea umedă, pentru că așa obțin o hidratare intensă a pielii. Nu vă speriați, uleiul nu se albește la contact cu pielea umedă și nici nu se absoarbe mai greu. Îl masez pe piele timp de câteva minute, prin mișcări lente, pentru că el se absoarbe cu ușurință și nu lasă o peliculă uleioasă la suprafața pielii.
   Prețul unui recipient de 50 ml este de 43 lei și poate fi comandat de AICI. Vă garantez că își merită toți banii, pentru că este economic și se consumă destul de greu, are un parfum plăcut și hidratează pielea în profunzime, lăsând-o moale la atingere. Uleiul de Monoi este cunoscut pentru proprietățile sale de hidratare, regenerare, calmare, protecție și bronzare; în plus, poate fi folosit și pentru repararea părului deteriorat.
 
   Din gama de uleiuri Apimond fac parte și următoarele uleiuri naturale: Ulei jojoba bio, Ulei inca omega 3 6 9, Ulei caise bio, Ulei argan bio. Ați încercat vreunul dintre ele până acum?

4 comentarii:

  1. Imi place foarte mult blog-ul tau! M-ai inspirat cu foarte multe idei, iti multumesc!
    De la Apimond am folosit uleiul de caise, care e nemaipomenit, si serul cu venin de albine, iar un produs foarte bun anti-age.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere, ma bucura tare mult sa aflu ca am fost utila cuiva, pentru ca acesta este scopul blogului meu:-)

      Sa stii ca nu am incercat pana acum uleiul de caise, insa serul cu venin de albine este grozav.

      Te pup:-)

      Ștergere
  2. Foarte interesant,ma tenteaza foarte mult produsele pentru piele uscata :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, daca ai pielea uscata, nu ezita sa-l incerci, daca ai ocazia. Chiar merita:-)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...