miercuri, 11 noiembrie 2015

Ținuta zilei: Fusta din dantelă și ghete Kalapod


    Zile neașteptat de frumoase pentru ultima lună de toamnă, cu soare ce ne-a permis să facem adevărate ștrengării vestimentare. Spre exemplu, cine s-ar fi gândit că voi mai purta fustă din dantelă în luna noiembrie? Hainele din acest material delicat ocupă un loc fruntaș în preferințele mele, dar pe durata sezonului rece sunt nevoită să renunț la ele, în special la rochii și fuste.
    Temperaturile mi-au permis să port dresuri subțiri, de culoarea piciorului, altfel n-aș fi îndrăznit să ies îmbrăcată în frumoasa fustă Stradivarius, achiziționată din outletul online Kurtmann. Există o regulă nescrisă ce spune că fustele și rochiile din materiale subțiri nu pot fi purtate cu dresuri groase, dar depinde și de ținuta per ansamblu, așa că această regulă nu cred că este general valabilă.

Am purtat:
Geantă Oasap.com
Cercei vintage


    Fusta din dantelă este o piesă vestimentară versatilă, materialul arată bine alături de fel și fel de alte texturi, așa că nu vă temeți să experimentați. Am văzut pe pinterest.com cum fusta dantelată este purtată în frumoase combinații de toamnă, casual-chic, romantice, și mi-am făcut și eu curaj să o îmbrac la finele toamnei. Aceeași ținută am purtat-o și în urmă cu un an, dar abia se încheiase toamna.
   Găsiți fuste similare la Kurtmann, am văzut de-a lungul timpului multe modele superbe, iar prețurile practicate sunt foarte atractive - găsiți AICI toate fustele disponibile în stoc. Pentru fustele cu elastic în talie, alegerea măsurii este o joacă de copil, deoarece poți ajusta cu ușurință o măsură mai mare. Îmi cumpăr măsuri între S și L, fără să am grija că nu-mi vor veni bine pe corp. La măsurile mari, descos puțin bareta de sus și ajustez elasticul, atât cât să-mi vină bine în talie; fustele în mărimi mai mari sunt și un pic mai lungi, în cazul în care nu vă plac modelele prea scurte.

    Fiecare comandă Kurtmann ascunde câte o comoară, de fiecare dată cutiile primite de la ei conțin haine foarte drăguțe. Dacă ar fi să fac o evidență, cred că modelele Zara și Stradivarius au fost cele mai cumpărate, mereu găsind haine cu broderii frumoase sau cu detalii aparte. Se apropie Black Friday, așa că voi fi cu ochii în patru, Kurtmann fiind primul magazin online pe care-l vizitez în cadrul acestei promoții online.


      Ghetele joase sunt tovarășele mele de drum lung. Deși îmi place încălțămintea cu toc și am câteva perechi de ghete înalte, de fiecare dată când trebuie să ies din casă aleg încălțămintea joasă. Confortul este principala mea grijă, iar moda străzii îmi confirmă că majoritatea femeilor preferă ghetele joase. Modelul pe care-l port a fost răspândit în mai multe magazine online, însă acum mai este disponibil doar pe site-ul Kalapod (vezi aici). Prețurile lor mici și foarte mici atrag clientele de toate vârstele, iar eu am văzut modelele disponibile pe site și în alte magazine fizice, dar la prețuri mai mari. Un motiv în plus să recomand Kalapod celor care vor ghete și cizme ieftine.
 
      De curând au actualizat stocul cu modele din piele naturală, cu designuri frumoase, iar prețul de 199 lei este unul foarte avantajos. Livrarea prin curier este gratuită pentru comenzile mai mari de 99lei. Mai jos puteți vedea câteva modele de astfel de ghete





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...