marți, 22 decembrie 2015

CONCURS: Câștigă un set de cosmetice Herbagen


   Anul acesta am îmbrăcat un pic mai târziu haina de spiriduș, dar am vrut neapărat să vă pregătesc o mică supriză de Crăciun! Cum de curând am descoperit produsele românești Herbagen, v-am pregătit și vouă un set cosmetic cu aromă delicioasă de ciocolată!

  ATENTIE!! Înscrierile se fac doar pe Facebook - vă puteți înscrie AICI!

  Concursul se desfășoară în perioada 22-31 decembrie.
  Câștigătorul va fi ales prin tragere la sorți dintre cei care au respectat condițiile de participare.

   Despre cosmeticele Herbagen v-am povestit în ultimele două săptămâni, de când am început să folosesc un BB cream, o cremă de mâini cu citrice, o mască de față cu spirulină și o cremă de corp cu aromă de strugure.

 Setul pregătit pentru voi conține trei produse cosmetice cu aromă de ciocolată:

1. Ulei de masaj Chocolate Dream - pentru corp, ten si păr; conține uleiuri vegetale de măsline, avocado, sâmburi de strugure și argan, totalizând 99% materii prime de origine naturală;

2. Gel de duș Chocolate Dream - conține un amestec de substanțe tensioactive de origine naturală, obținute din cocos, care asigură o spălare perfectă a pielii. Glicerina vegetală și aroma intensă de ciocolată hidratează și parfumează pielea, creând relaxare si o stare de bine;

3. Unt de corp Chocolate Dream - conține unt de shea și de cacao, ulei de măsline, pulbere de cacao, totalizând 95% materii prime de origine naturală, bogate în tocoferoli, mineralele Ca, Mg, K, Fe, vitaminele A, E, serotonină și endorfine.

   Vă doresc de pe acum sărbători de neuitat în sânul familie, înțelegere și voie bună!
   Crăciun fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...