luni, 14 decembrie 2015

Review: Mascara L'Oreal Double Extension Renewal Serum


     De când mi-am aplicat pentru prima oară Mascara L'Oreal Double Extension Renewal Serum (vezi aici), abia așteptam să scriu pe blog despre el și să vă împărtășesc impresiile mele legate de acest rimel absolut grozav. Rimelurile L'Oreal sunt printre cele mai bune din comerț, la prețuri accesibile și eu am mai încercat Million Lashes, Telescopic și Volume Collagen.

    Chiar dacă nu sunt o fană a rimelurilor cu două capete, am zis să-i dau o șansă acestei mascara, care promitea gene alungite cu până la 60% și o privire cu adevărat panoramică. În general, o femeie își dorește ca rimelul ei să confere fie volum, fie alungire, fie rezistență la transfer. 

    Rimelul este de un negru foarte intens, motiv pentru care rezultatul final este unul dramatic, intens, spectaculos. După părerea mea, acest rimel conturează foarte frumos ochii, astfel încât nu mai este necesară aplicarea unui creion sau tuș (în cazul machiajului de zi). 

    Aplicarea produsului este ușoară, chiar și pentru un începător. Chiar dacă nu sunteți experte în aplicarea mascarei, rezultatul va fi unul incredibil. Se aplică întâi baza albă cu ceramida R, cu mișcările obișnuite cu care aplici un rimel. Această bază are rolul de a defini și de fortifia genele. Deja se observă efectul de alugire, deoarece până și vârfurile subțiri sunt îmbrăcate în bază albă și pregătite pentru rimelul negru. Baza se usucă foarte rapid, eu aștept cam 30 secunde înainte să aplic rimelul negru. Chiar dacă baza nu este perfect uscată, rimelul poate fi aplicat fără a-și pierde din intensitatea culorii.

   Urmează pasul 2, adică aplicarea propriu-zisă a rimelului. Acesta este un top-coat, care îmbracă genele într-un negru intens de la rădăcină până la vârfuri. Eu aplic un singur strat de rimel, mi se pare suficient pentru a obține gene alungite, perfect conturate. Am grijă să acopăr foarte bine baza albă. 

   Cele două aplicatoare ale rimelului sunt aproape identice, singura diferență este că periuța neagră este un pic mai groasă, tocmai pentru a putea contura și alungi perfect genele deja definite de baza albă. Periuțele sunt destul de lungi, alcătuite din peri clasici, deși. Vârful se îngustează ușor, astfel încât să putem aplica produsul și în colțurile ochilor, fără a ne murdări.


   Sfaturi:
   Dacă rimelul este aplicat când baza albă este încă umedă, atunci genele sunt mai bine definite și au un volum mai spectaculos.

    Dacă rimelul este aplicat când baza albă este complet uscată, efectul este unul mai dramatic, iar rimelul trebuie aplicat cu grijă pentru ca genele să nu se strângă în buchet și să creeze efectul de piciorușe de păianjen. 

   Personal, m-am îndrăgostit de acest rimel și cu siguranță îi voi rămâne fidelă și îl voi mai cumpăra. Uneori sar pentru aplicarea bazei albe și chiar și-așa tot obțin gene superbe. Este rimelul ideal pentru gene lungi, cu volum și de un negru intens, având în vedere raportul preț-calitate. Eu am comandat mascara L'Oreal Double Extension Renewal Serum din magazinul online Produse Cosmetice; îl puteți comanda și voi de AICI, la cel mai bun preț, adică 48 lei.

   Cantitate: 2 x 6ml
   Valabilitate: 6 luni de la deschidere
   Preț: 48 lei (vezi AICI) - cel mai mic preț găsit de mine





Nu ratați reducerile de Crăciun pe care ni le-a pregătit magazinul Produse Cosmetice. Click pe imaginea de mai jos pentru a vedea oferta completă:

produsecosmetice.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...