marți, 7 octombrie 2014

Review: Vopsea de par L'Oreal Casting Creme Gloss 7304 Cinnamon


  În ultima vreme am încercat să acord atenție părului, așa că m-am orientat asupra vopselelor fără amoniac pentru a-mi colora părul fără să-l degradez prea tare. Vopseaua fără amoniac este o variantă mai light de vopsire, care nu afectează prea tare firul de păr, dar nici nu rezistă la fel de bine ca o vopsea obișnuită.
   După ce am folosit mai multe nunațe de la Syoss Oleo Intense, am zis să încerc și L'Oreal Casting Creme Gloss (click aici pentru cel mai bun pret), care are o gamă foarte variată de nuanțe, așa că e imposibil să nu găsești măcar 1-2 de care să te îndrăgostești. După multe ezitări, am optat pentru nuanța 7304 Cinnamon, care face parte din noua colecție de culori Caramel Mania, o colecție cu nuanțe calde, foarte frumoase.

   Nuanța 7304 este asemănătoare caramelului sau mierii și am stat cu sufletul la gură înainte să mă vopsesc, mai ales că părul meu era blond, iar rădăcinile șaten închis, destul de mult crescute. Mi-a plăcut la nebunie nuanța de pe amabalaj, este caldă și numai bună pentru toamnă.


   Eu am părul de lungime medie și o singură cutie mi-a fost de ajuns. M-am vopsit acasă, cu ajutorul surorii mele. Vopseaua are o cantitate generoasă și include un flacon-aplicator, care permite o aplicare precisă și rapidă, de la rădăcini până la vârfuri. Recipientele cu nr 1 si 2 se amestecă bine de tot, agitându-le, după care acest amestec se aplică pe părul uscat și se lasă să acționeze conform instrucțiunilor. Mirosul vopselei nu este foarte intens și neplăcut ca al unei vopsele obișnuite. Eu am stat 30 minute, după care mi-am clătit părul cu apă din abundență și am aplicat balsamul pentru protecția culorii, inclus în cutie.




    Imediat după vopsire, părul era neted, așa că l-am uscat rapid pentru a vedea rezultatele. Am fost încântată de culoarea uniformă, fără să existe o diferență între rădăcinile șatene și părul blond. Vopseaua lasă părul strălucitor, lucru care m-a încântat, deoarece îmi plac vopselele care oferă părului un aspect impecabil. Culoarea mi-a ieșit aproape identică cu cea de pe ambalaj, ceea ce este grozav, mai ales că îmi doream tare mult o culoare arămie frumoasă.

   Consultați de fiecare dată informațiile de pe ambalaj, unde este indicată acțiunea vopselei asupra diferitelor nuanțe de păr. Fiind o vopsea fără amoniac, nu veți obține această culoare dacă aveți părul natural sau vopsit în nuanțe închise de șaten sau roșu, ci doar o ușoară nuanțare a părului.
   Din ce am citit pe internet, această vopsea colorează perfect firele albe și gri, însă nu vă pot garanta acest lucru din moment ce nu am niciun fir alb crescut. Totuși, merită să faceți o încercare.

   Iată rezultatul imediat după vopsire:


 

   Am constatat că această vopsea fără amoniac nu iese imediat din păr și chiar mă temeam că după 2-3 spălări voi ajunge la vechea culoare. Dar nu a fost deloc așa, chiar dacă intensitatea culorii s-a mai estompat după câteva spălări, însă este ceva normal pentru o vopsea nu foarte puternică.

 În concluzie, eu sunt foarte mulțumită de experiența mea cu această vopsea și o voi mai folosi atunci când voi avea nevoie de o vopsea blândă, în nuanțe frumoase. Este ideală pentru persoanele care caută o vopsea care să nu fie foarte agresivă cu părul, dar în același timp să coloreze bine și să reziste în păr. În plus, prețul este avantajos, având în vedere că o cutie este suficientă pentru părul mediu, iar culorile sunt printre cele mai frumoase disponibile în comerț.


   Puteți comanda online această vopsea de AICI, cu livrare rapida acasa.

14 comentarii:

  1. ador vopseaua asta , ma vopsesc cu blond perlat.pupi

    RăspundețiȘtergere
  2. De multe ori am folosit-o; sunt multumita de ea; cand ma vopsesc acasa, la ea apelez! :)
    Pupicei, Catalina!

    Ilda
    Lavender Thougths

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, este foarte usor de folosit acasa si rezultatul este grozav. Ce culoare ai folosit?

      Pupici

      Ștergere
  3. Da,am folosit de mai multe ori si este de departe preferata mea,da parului niste reflexii de vis!Sa stii ca acopera si firele albe,deci inca o bila alba!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina, ma bucur sa aud parerea ta! Citisem si eu ca acopera firele albe.
      Da, si mie imi plac reflexiile vopselei, sunt grozave!

      Te pup si eu!

      Ștergere
  4. Mi-a colorat putin firele albe, dar a iesit vopseaua de pe ele complet la primele doua spalari. Nu recomand pentru fire albe, Syoss mi s-a parut mai buna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Erika, ma bucur ca ai postat acest comentariu, pentru ca cititorii sa afle cat mai multe pareri sincere despre aceasta vopsea. Eu am citit pareri impartite, multe femei erau multumite ca vopseaua acopera firele albe, dar am cititi si comentarii care spuneau ca aceasta nu rezista pe firul de par, asa cum ai zis si tu. Cred ca depinde foarte mult de tipul de par al fiecarei femei :)
      Eu am folosit mai multe nuante ale vopselei Syoss Oleo Intense, cea fara amoniac, despre care am scris pe blog, dar nu mi-a rezistat foarte bine in par.

      Te pup

      Ștergere
  5. Iti sta bine ♥ imi place nuanta..as vrea sa o incerc si eu dar deocamdata nu se poate... parul meu este mai inchis

    RăspundețiȘtergere
  6. Dupa cele 30 de min, te'ai clatit sau te'ai samponat? Ca am auzit multe pareri in acest sens. Mersi frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, eu folosesc si putin sampon dupa ce ma vopsesc, pentru a-mi curata bine scalpul. Parul meu este subtire si se incarca usor, iar daca nu ma samponez dupa vopsire, parul ramane foarte imbacsit.

      Ștergere
  7. Este foarte frumoasa nuanta aleasa de tine. Eu sunt prietena buna cu Glossy Blonds, 1021 :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...