marți, 29 martie 2016

Comandă SheIn de nota 10


     SheIn este un magazin online pe care îl accesez aproape zilnic, să văd noutățile aduse. Adaug mereu câte ceva nou în wishlist și o dată la 2-3 luni bifez câteva dintre favorite. În general, comand haine, în special bluze și rochii, și evit să comand încălțăminte, deoarece am fost dezamăgită la acest capitol. Îmi place că aici găsesc replici ale unor branduri celebre, la prețuri pe care mi le permit.

     De obicei, comanda mea are valoarea de aproximativ 100$ și optez pentru livrarea standard, chiar dacă comenzile ce depășesc acest prag beneficiază de livrare gratuită prin curier DHL, care presupune să plătești tva-ul, plus taxa unică de 50 lei pe care o au. Ultimele 3 comenzi pe care le-am plasat aveau valoare mai mare de 100$ și am avut surpriza să-mi fie livrate prin curier GLS sau UPS, chiar dacă am selectat livrarea standard. Astfel, am primit coletul acasă și nici nu am plătit tva sau livrarea.

     În ultima comandă SheIn am cumpărat câteva articole vestimentare pe care le aveam în wishlist și pe care mi le doream pentru această primăvară:
       - Bluză tip ie (vezi aici)
       - Cardigan gri (vezi aici)
       - Jeans rupți (vezi aici)


   Magazinul SheIn comercializează multe articole de inspirație boho-chic și folcloric, așa că aici găsim și bluzițe simpatice, cum este Bluza tip ie (vezi aici) pe care mi-am comandat-o. Materialul sintetic imită pânza topită și este vaporos, plăcut la atingere. Această ie modernă are un model brodat albastru și se închide cu sforă cu ciucurei. Îmi place foarte mult și abia aștept să se mai încălzească puțin ca să o îmbrac. Are mâneci 3/4 și poate fi comandată în one size, dar se potrivește pentru S-M.



   Dacă la bluze și rochii nu prea am emoții în privința mărimilor, când vine vorba de jeans, sunt mult mai atentă și consult cu atenție dimensiunile în cm, indicate în descrierea fiecărui produs. Am comandat o pereche de Jeans rupți (vezi aici), care au croiala mom jeans, au câteva tăieturi și o nuanță plăcută de albastru. Am comandat măsura M, deoarece dimensiunile corespundeau corpului meu, și pot spune că-mi vin foarte bine pe corp, doar în talie îmi sunt puțin largi. 



    Al treilea produs pus în coșul de cumpărături a fost un Cardigan gri (vezi aici), tricotat, mai lung, pe care l-am purtat deja de foarte multe ori. Cardiganul nu are nasturi și este lucrat dintr-un material bun, destul de gros. Și în privința lui trebuie să menționez că măsura one size disponibilă pe site se potrivește pentru un S-M.



    Trag linie și mărturisesc că sunt foarte, foarte mulțumită de această ultimă comandă SheIn, în care toate produsele comandate mi-au depășit așteptările. Mai mult, mi s-a deschis apetitul de shopping și vreau să mai bifez câteva articole din wishlist. În acest moment, am o listă de dorințe destul de lungă, care include și produsele de mai jos:











******

    Dacă sunteți interesați să plasați o comandă SheIn, puteți profita acum de promoția CLASSROOM CHIC (click aici), care are două coduri de reducere active:
           - codul MAR40 - oferă 40% reducere pt comenzile mai mari de $55
           - codul MAR45 - oferă 45% reducere pt comenzile mai mari de $105


3 comentarii:

  1. Sa te bucuri de ele, sunt foarte frumoase! Si eu am primit numai lucruri grozave de la ei in ultima vreme. Mi se pare ca aduc haine de calitate tot mai buna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase rau. Ar trebui sa mai pun si eu ceva in cos ca acum vine vara. Frumoasa ia.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...