joi, 22 septembrie 2016

Mocasinii - pantofii toamnei 2016


   Cei mai îndrăgiți pantofi ai acestei toamne sunt mocasinii, niște încălțări comode, cu talpă joasă, in stilul masculin. Probabil acești pantofi vă duc cu gândul la stilul office și casual-smart, însă mocasinii pot fi purtați în foarte multe combinații vestimentare, după cum veți vedea în articolul de astăzi.

   Mocasinii cu aspect masculin completează perfect în această toamnă ținutele femeilor, fie că acestea includ pantaloni, rochii ori fuste. Cele mai multe modele pe care le-am văzut sunt negre, însă cu puțin noroc puteți găsi mocasini în nuanțe mai colorate, precum și mocasini metalizați sau din catifea, extrem de populari în toamna 2016.

  Am trecut deja la încălțăminte închisă, dar dacă sunteți încă nostalgice după vară, puteți opta pentru mocasinii decupați, care sunt de mare efect. Alminteri, puteți o alege o pereche clasică, care are un detaliu aparte ce o scoate în evidență. Mai jos găsiți câteva pereche de mocasini ideali pentru această toamnă, confecționați din piele naturală, disponibili în magazinul online Fashion Up:







Un comentariu:

  1. Cred ca voi trece peste trend-ul asta. Singurul model pe care ochii mei il tolereaza e primul, care seamana mai mult cu un oxford fara sireturi (care imi place maxim), insa restul , mai ales modelul Danielle, nu's pe stilul meu. Adica mamaia avea niste sosoni din astia.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...