duminică, 29 ianuarie 2017

Favoritele lunii ianuarie


     Prima lună din an aproape s-a încheiat, așa că e momentul să trag linie și să vă arăt ce produse cosmetice merită titlul de favorite ale lunii. O coincidență fericită face ca o parte dintre produse să aibă ambalaje albe, întocmai lunii ianuarie, care ne-a îmbrăcat în zăpadă.

     Și-n această lună de iarnă, ca și în precedentele luni reci ale anului trecut, am pus mare preț pe o îngrijire optimă a tenului, a pielii corpului și a părului. Dacă sunteți în căutarea unor cosmetice hidratante,  atunci luați în considerare și produsele mele favorite din această lună!

     Șamponul Density Advanced de la L”Oreal Professionel este un produs densificator, destinat părului fin, subțire. Formula sa îmbogățită cu vitaminele PP, B6 și omega6 stimulează rădăcina și conferă vigoare și densitate părului. Șamponul are consistența unui gel transparent dens, cu miros de plante medicinale. Diferă foarte mult ca miros față de celelalte sampoane din gama profesională de la L”Oreal, însă acest lucru se datorează ingredientelor active. Șamponul face o spumă fină, iar o cantitate mică este suficientă pentru spălarea optimă a părului. Se clătește rapid, iar după uscare, firul de păr este mai viguros, fără să pară la fel de fin și lipsit de volum. Șamponul poate fi comandat de AICI, la prețul de 30 lei.

     
     Gelul spumant Purify Oily Skin de la Oxyance este un produs pentru curățarea tenului gras sau a tenului cu tendințe de îngrășare în zona T. Acest gel transparent, cu miros dulce-înțepător, face o spumă foarte fină, ușor de clătit. Vitamina E din compoziție are efect emolient, iedera detoxifiază tenul, în timp de extractul de melisă calmează pielea. Gelul aceste conține apă termală alpină, bogată în minerale, precum și acid salicilic, ce curăță porii în profunzime și neutralizează bacteriile. Are o formulă eficientă, degresează tenul de sebum, fără a agresa pielea. Am cumpărat acest gel dintr-o farmacie SensiBlu și am plătit pentru el în jur de 40 lei.


      Îmi plac gelurile de duș cremoase, iar cele de la Le Petit Marseilles sunt calitative și au arome foarte, foarte plăcute. Deși cel cu zmeură și bujor este marea mea dragoste,m-a cucerit și Gelul de duș cu Floare de portocal, un produs cremos, ce îmbracă pielea într-o spumă pufoasă, ușor de clătit. Pielea rămâne hidratată și plăcut parfumată. Nu sunt multe de zis despre un gel de duș, pe acesta îl puteți comanda de AICI, la prețul de 16 lei. L-am văzut și în magazinele DM; unde costă un pic mai scump :)


         Am îndrăgit rapid cosmeticele brandului italian Bottega Verde, pe care le folosesc zilnic. Crema de față Retinolo Bio Plus are o formulă intens hidratantă, însă textura sa este ușoară și se absoarbe rapid în piele, fără a lăsa o peliculă grasă.
       Demachiantul bifazic cu mușețel este destinal persoanelor cu ochii sensibili și, fiind un demachiant cu ulei, trebuie agitat bine înainte de folosire. Nu este deloc uleios, curăță cu blândețe machiajul și nu irită ochii.
       Cosmeticele Bottega Verde pot fi comandate de AICI, eu le-am devenit fidelă și vi le recomand și vouă cu încredere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...