joi, 2 februarie 2017

Prima mea comanda Answear.ro


    De curând am plasat prima mea comandă în magazinul online Answear.ro, semn că noul an a început cu noi experiențe de shopping. Cu toate astea, magazinul Answear nu-mi era deloc străin, lansarea lui în România a însemnat o promovare intensă pe canalele media, așa că nu avea cum să treacă neobservat. Mai mult, o prietenă apropiată comandă frecvent de aici și mereu mi-a împărtășit impresii legate de fiecare comandă în parte.

       Answear este un magazin multi-brand de proveniență poloneză, deschis relativ recent și în țara noastră, ce comercializează îmbrăcăminte, încălțăminte dar și accesorii ale celor mai moderne 200 de mărci din lume. În cadrul lor se află și mărci cunoscute și foarte populare (Mango, Vero Moda), mărci sport (Adidas, Nike, New Balance), mărci de jeans (Levi’s, Lee, Wrangler), precum și mărci high-end (Diesel, Guess Jeans, Tommy Hilfiger, Valentino, DKNY).

    Apreciez aspectul prietenos al magazinului online, care este bine organizat, iar miile de produse sunt descrise și fotografiate în detaliu, cu informații clare privind ghidul de mărimi. Țin să fac aceste mențiuni deoarece multe persoane sunt reticente în ceea ce privește cumpărăturile online așa că vreau să fie clar pentru toată lumea care vrea să comande ceva, dar poate nu are curajul să o facă.

     Pentru prima comandă, am decis să mă limitez la pragul de 150 lei, necesar pentru a beneficia de livrarea gratuită prin curier. Cu această ocazie, am profitat și de voucherul cadou de 50 lei oferit pentru prima comandă, valabil pentru cumpărături mai mari de 200 lei. Dacă sunteți la prima comandă, puteți solicita acest voucher AICI.

    La Answear am descoperit brandul Medicine, care are în general produse casual, cu croieli simple, la prețuri accesibile. Nu am stat pe gânduri când mi-am comandat rochița de mai jos, o rochie dintr-un material calitativ, nu foarte grozav. Va fi perfectă la primăvară și chiar la vară, purtată cu teniși. Acum, pot să o combin cu dresuri groase și un pulover pe gât.
    Rochia are croiala A-line, astfel că ascunde șoldurile mai proeminente și creează efectul optic de clepsidră. Are o lungime decentă, ca să vă faceți o idee, măsura M comandată de mine, îmi ajunge undeva până la genunchi, în condițiile în care eu am 1.64 m înălțime.
    Am optat pentru culoarea aceasta gri petrol, este foarte frumoasă și ușor de asortat. Materialul este plăcut la atingere și face ca rochia să fie confortabilă. Am comandat-o de AICI, la prețul de 44 lei :)



         Nu rareori mi s-a întâmplat să-mi cumpăr haine de la raionul de copii, mai exact haine pentru adolescenți. La aceștia, mărimile sunt calculate în funcție de cm, așa că îmi cumpăr uneori haine în măsura 164cm. Așa că am intrat pe Answear și la categoria de copii, unde am găsit haine Mango Kids foarte drăguțe. Am pus bluza de mai jos în coș, e tare simpatică. Materialul este gros, călduros, similar hainelor flaușate, dar menționez că bluzele de la copii pot fi puțin mai scurte decât cele pentru adulți. Mie îmi vine perfect ca lungime, iar mânecile nu-mi sunt scurte. 
         Mesajul de pe bluză „Enjoy the little things” este din cauciuc roz, bine lipit de bluză. Am plătit pentru bluză 40 lei și este încă disponibilă AICI.


    Am tras cu ochiul și la articolele de lenjerie, unde am îndrăgit rapid brandul Atlantic pentru modelele de chiloței cu detalii dantelate. Prețul redus al unei perechi este de aproximativ 20-22 lei, toate modelele fiind disponibile AICI
     Dacă vă plac șosetele vesele, atunci o să îndrăgiți modele Medicine, care sunt și de foarte bună calitate. Mereu sunt în căutarea șosetelor drăgălașe, așa că n-am putut să le rezist celor din imagine. Un set de 2 perechi de șosete costă între 22 și 32 lei. Găsiți AICI toate modelele.

     În concluzie, cu siguranță voi mai comanda de la Answear! Eu am avut o mică problemă cu livrarea, în sensul că a durat puțin mai mult să primesc coletul din cauze drumurilor blocate de zăpadă. Dar sper că data viitoare să primesc coletul în 48 ore, întocmai mențiunilor de pe site :)

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...