vineri, 24 martie 2017

Cele mai recente cumpărături



     Dragilor, bine v-am regăsit! Tare dor mi-a fost de voi, abia așteptam să revin pe blog și să mai schimbăm o vorbă, să ne relaxăm puțin. După multă muncă, am savurat din plin o săptămână de relaxare petrecută alături de o prietenă dragă din Olanda, căreia i-am arătat cele mai frumoase locușoare din Sibiu, Brașov și Bran. Am încheiat distracția cu shopping, ca să fie fericirea și mai mare.

     Vremea aceasta primăvăratică mă îmbie la shopping, plus că descopăr în fiecare zi că am nevoie de ceva nou, că-mi lipsesc cosmetice, că trebuie să le înlocuiesc pe cele vechi. În plus, mi-era dor să port haine colorate și accesorii vesele, iar acum nu-mi mai încap în piele de-atâta fericire.


  Două accesorii noi și-au făcut loc în garderoba mea, ambele în tonuri de gri, pentru că sunt versatile și le pot integra cu ușurință în ținutele mele. Geanta cu franjuri era ascunsă printre multe modele ale unui producător autohton; am găsit-o într-un magazin din Brașov și a fost dragoste la prima vedere. În completarea poșetei am găsit o eșarfă moale, redusă la jumătate de preț.


    De fiecare dată când ajung la aeroport, îmi fac drum la Miniprix Otopeni, unde găsesc de fiecare dată câte ceva pe gustul meu. De fiecare dată îmi stabilesc un buget, pentru că altminteri aș cumpăra tot ce-mi iese în cale. De data aceasta, trebuia să mă încadrez în jurul sumei de 200 lei și s-a nimerit ca în primele 5 minute să găsesc ghetele cu decupaj de la DKODE, pe care le-am probat și am mers fuguța la casă, pentru că știam că decizia mea de a le cumpăra este de neclintit.Dkode este un brand portughez foarte popular, ce fabrică încălțăminte din piele cu designuri deosebite. Modelul cumpărat de mine este încă disponibil pe site-ul original, îl puteți găsi AICI, dar eu am plătit doar 168 pentru această frumoasă de ghete de primăvară.



         Primele cosmetice de care am avut nevoie au fost cele pentru îngrijirea zilnică. Am apelat la branduri deja cunoscute mie, după cum puteți observa. De la Yves Rocher mi-am comandat Gelul de duș nectar cu floare de lotus și salvie, în ambalaj nou, disponibil în două variante, la 200 și 400 ml. Mirosul lui este foarte discret, ușor dulceag.
       Am comandat Apa micelară Garnier de pe Aoro, am găsit-o AICI, la prețul de 24 lei penru recipientul de 400 ml, care este foarte convenabil și îmi va fi suficient pentru câteva luni. Această apă micelară este cea mi îndrăgită în blogosfera românească și o recomand dacă sunteți în căutarea unui produs demachiant blând, dar eficient, care nu irită pielea sau ochii.


     De la Yves Rocher mi-am mai comandat două produse pentru machiaj:
            - Balsamul lichid pentru buze - preț 20 lei - are o delicioasă aromă de fructe și nu este deloc lipicios
            - Creion jumbo 2 în 1- fard și pentru conturul ochilor - nuanța 01 Fleur de Cerisier Nacre

      Din Kendra mi-am cumpărat două creioane pentru buze, le prefer pe acestea pentru colorarea buzelor în locul rujurilor, deoarece nu simt acea senzație de buze încărcate. Mi-am ales două nuanțe discrete, cu care îmi colorez buzele integral:
    -  LOreal Contour Parfait - nuanța 655 Rose Beige - preț 25 lei
    - Essence - 12 Wish me a rose - preț 6 lei



Un comentariu:

  1. Portughezii sunt tari pe încălțăminte, comoda, din piele, mai ieftină decât cea italiana ( mă prinsesem eu când îmi luam pantofi de la promod și Zara). Acum nu prea mai lucrează cu portughezii, încălțămintea lor e mai tare, nu prea e de purtat, doar de admirat.
    Mai este o marca faină și cu prețuri abordabile, are și o linie de oantofi din piele moale, tip mănușă, Hispanitws,

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...