marți, 28 martie 2017

Cosmetice noi de la BottegaVerde


     Era timpul să plasez o nouă comandă BottegaVerde.ro, pentru că în februarie nu am reușit să comand nimic și duceam dorul coletelor plăcut parfumate, ce ascund minunatele cosmetice ale brandului italian. Despre BottegaVerde v-am tot povestit în ultima vreme, este un brand pe care l-am îndrăgit rapid, deoarece toate produsele încercate până acum mi-au depășit așteptările.

     Curioasă din fire, îmi doream să încerc și alte cosmetice și abia așteptam să-mi fac puțin timp liber ca să descopăr noutățile de pe site. Dau vina pe vremea frumoasă, ce m-a determinat să comand produse cu arome de primăavară-vară, potrivite sezonului cald ce tocmai s-a instalat. Și de această dată m-am limitat la suma de aproximativ 100 lei, suficientă pentru a beneficia de livrare gratuită prin curier și de un cadou la alegere.

      Ceaiul verde este una dintre aromele mele preferate, îmi place mirosul său deosebit, discret, ușor dulceag, ce-mi oferă o senzație de prospețime. În magazinul online BottegaVerde am găsit o gamă diversificată de cosmetice cu ceai verde, dintre care am ales un gel de duș și un parfum deodorant. Întreaga gamă cu ceai verde este disponibilă AICI, prețurile produselor variază între 19 și 37 lei și în ofertă găsim inclusiv un difuzor de parfum pentru cameră.

       Gelul de duș cu extract de ceai verde are un miros fresh, ușor înțepător, ca și deodorantul, ce oferă o incredibilă senzație de relaxare și prospețime în timpul spălării. Are consistența unui gel gros, ce face o spumă fină, nu foarte abundentă, suficientă cât să curețe pielea corpului. Formula sa blândă este potrivită pentru uz zilnic, iar flaconul este unul generos, de 400 ml. Prețul acestui gel este de 21 lei și poate fi comandat de AICI.

      Deodorantul de corp cu extract de ceai verde are același miros fresh, ce te înviorează instant de la prima pulverizare. Nu este la fel de persistent ca și un parfum obișnuit, dar eu prefer să-l folosesc după duș, mai ales că folosesc și gelul spumant cu aceeași aromă. Astfel, pielea mea rămâne plăcut parfumată de parcursul zilei, mirosul fiind unul discret, dar oferind senzația de piele curată și îngrijită. Prețul deodorantului este de 19 lei și poate fi comandat de AICI.



    BottegaVerde a lansat recent o colecție de parfumuri intitulată „Grădinile Toscanei”, ce include 8 parfumuri diferite, cu arome floral-fructate, în sticluțe superb ilustrate. Întreaga colecție este disponibilă AICI, cu o reducere consistentă de lansare de 42%. M-au atras atât de mult sticluțele colorate, încât mi-am dorit și eu una, dar mi-a fost tare greu să aleg dintre aromele colecției.

     Apa de toaletă Fontana delle muse este un parfum fructat, ce îmbină arome dulci, puternice. Explozia fructată are următoarele note parfumate:
              - note de vârf: pară, mandarine, ananas;
              - note de mijloc: zmeură, trandafir, bujor;
              - note de bază: caramel, vanilie

    Este un parfum opulent, foarte dulce, Are o persistență medie spre scăzută, dar acest aspect poate varia în funcție de tipul de piele. Este potrivit sezonului cald, precum întreaga colecție de parfumuri Grădinile Toscanei. Flaconul de 50 ml este prevăzut cu pulverizator, iar capacul este lucrat din lemn natural.


    Vă spuneam mai sus că BottegaVerde oferă un cadou la alegere pentru comanda noastră. Și de această dată am ales săpunul cu violete, deoarecele săpunurile acestui brand sunt absolut minunate și înlocuiesc cu succes gelurile de duș, fiind extrem de emoliente și intens parfumate.


Un comentariu:

  1. Si eu am dat recent o comanda la ei, sunt foarte faine produsele!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...