vineri, 2 iunie 2017

Comanda BottegaVerde.ro


        Am revenit cu drag în magazinul online Bottega Verde, pentru că m-am obișnuit rapid cu aceste cosmetice minunate din Italia. Am ajuns deja la a patra sau a cincea comandă și încă mai am o groază de produse de descoperit.

     Gelurile de duș sunt favoritele mele, sunt absolut grozave, în special cele cu textură cremoasă. Pe acestea le puteți identifica ușor după culoarea albicioasă, în timp ce cele mai lichide au consistența unui gel ușor colorat. 

     O bilă albă pentru aromele diversificate, speciale, precum cea de violete, ceai verde, cafea, ciocolată, boboci de trandafir, mentă și multe altele. În plus, cantitatea unuia este generoasă, cei 400 ml ajung pentru multe spălări, plus că gelul are o consitență densă, fapt ce îl face mai economic.

     De această dată mi-am ales trei geluri de duș, să fiu pregătită în așteptarea verii. Pentru sezonul cald, am ales arome floral-fresh, plus un gel de duș exotic special conceput pentru îngrijirea pielii expuse la soare. Un gel de duș Bottega Verde la 400 ml costă între 18 și 27 lei, în funcție de arome, cele mai scumpe sunt din gama SOL, pentru protecție solară. Găsiți gama completă de geluri AICI.
    
     Am comandat trei geluri de duș cremoase care miros superb, cu extract de:
          1. violete 
          2. lapte de cocos și lime
          3. piper roz

        M-am pregătit temeinic pentru vară și pentru zilele în care mă voi expune la soare. Din diversificata gamă SOL, mi-am cumpărat Laptele de protecție răcoritor cu SPF 15 și gelul de duș revigorant după plajă. Ambele au un miros absolut grozav, se îmbină de minune aroma energizantă de lime cu cea suavă de cocos.
      Gama SOL pentru protecție solară este disponilă AICI.


     Comanda mea a depășit 100 lei, așa că am primit un cadou la alegere, plus transport gratuit prin curier. Am primit coletul în două zile lucrătoare, iar cadoul ales a fost săpunul cu vanilie neagră . 


Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...