miercuri, 12 iulie 2017

Reduceri nebune la Fashion Days (12-14 iulie)


     
       Un motiv pentru care aștept luna iulie sunt marile reduceri de sezon, când prețurile se topesc la propriu. Da, iubesc să cumpăr de la reduceri, mai ales atunci când am norocul să mai găsesc produsele pe care le adaug treptat în wishlist. Astăzi am călcat strâmb deja și mi-am făcut de cap cu o tură de shopping, prea tentante mi se par reducerile de până la 70% din magazinul online FashionDays și efectiv nu le-am putut rezista.

      FashionDays reunește zeci de branduri celebre și mii de modele de haine, încălțări și accesorii de calitate. După părerea mea, prețurile practicate sunt printre cele mai avantajoase de pe piața românească, iar în perioada reducerilor multe dintre produse se vând la preț de chilipir. Eu comand de fiecare dată de peste 150 lei, ca să profit și de livrarea gratuită prin curier.

     Pe lângă comanda mea propriu-zisă, am mai adăugat câteva produse în wishlist, care au niște prețuri irezistibile. În cazul în care reușesc să-mi gestionez bugetul cum trebuie, sper să mai plasez o nouă comandă cât de curând. În orice caz, vă recomand și vouă câteva idei de shopping la reducere:





^Rochie Iska (vezi aici) - 71% reducere














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...