duminică, 18 februarie 2018

Shopping de cosmetice


           În ultima perioadă mi-am satisfăcut diferite curiozități cosmetice. M-am răsfățat un pic, profitând de momentul meu de ”generozitate” pentru a bifa câte ceva din wishlist-ul cosmetic.

        Mi-a plăcut parfumul La vie este belle de la Lancome de prima oară când l-am testat în magazin. Adică acum vreo 4-5 ani. L-am uitat, cumva. Mi se pare o provocare să reziști atâtor sticluțe parfumate din raft și am un respect pentru femeile care își găsesc un parfum-semnătură, căruia îi rămân fidele ani în șir. Eu n-am fost fidelă vreunui parfum până acum. 

       Întâmplarea a făcut ca de Crăciun să primesc un gift-bag într-un magazin de cosmetice pe care îl frecventez; un gift-bag care includea și o sticluță La vie est belle de 5ml. Pe moment, m-am amuzat pe seama acestei strategii de marketing, ulterior i-am căzut în plasă. M-am tot răzgândit, încercând să rezist ispitei, însă în final eram în fața raftului Lancome, alegând sticluța cu pricina. Am simțit că m-am lovit norocul când am găsit setul Lancome din poza de mai jos, ce include trei sticluțe de 18 ml, la un preț redus sesizabil comparativ cu sticluța de 50 ml. Când ai parte de o astfel de minune, pui cutiuța în coșul de cumpărături și mergi fuguța la casă, să achiți. 

    Setul include și un pulverizator metalic elegant, conceput pentru a purta parfumul în poșetă, oriunde am merge. Setul acesta, cât și multe alte versiuni ale parfumului La vie est belle sunt disponibile online AICI.

     Este  o chestiune personală, dar mie îmi place acest parfum tare mult, este în acord perfect cu preferințele mele olfactive. Are o persistență îndelungată pe pielea mea, iar aroma sa este intensă. Nu agreez aroma de iris, dar cumva este echilibrată de notele de floare de portocal și iasomie. 

    Notele parfumului:
            - note de vârf fructate: coacăze negre și pere
            - note de mijloc florale: iris, floare de portocal, iasomie
            - note de bază orientale: patchouli, vanilie, praline, boabe de Tonka


         Este prima oară când acord seturilor cosmetice atenția pe care o merită. În general, acestea sunt în ediție-limitată, deci doar o anumită cantitate este scoasă la vânzare, până ce stocul se epuizează. Este de apreciat prețul lor, întotdeauna mai convenabil decât dacă am achiziționa individual cosmeticele din set. În anumite cazuri, seturile includ produse cadou. 

     Sfatul meu : nu ratați cutiile-cadou, seturile cosmetice, gift-bags, casetele cosmetice, sau oricum vreți să le numiți voi!

     Eu mi-am cumpărat un set de la Shiseido, ce include mai multe mini-produse pentru îngrijire facială. Setul se intitulează Beneficiance Wrinkle Resist24- Simple Start for Wrinkle Repair. Este, așadar, un kit anti-rid, pielea noastră fiind și ea afectată de procesul de îmbătrânire celulară, cât și de factorii externi. Sunt primele produse anti-age pe care le-am cumpărat și chiar sunt curioasă în legătură cu această nouă experiență. 

     Seturi Shiseido foarte atractive găsiți și AICI, de unde pot fi comandate online.


            În aprilie anul trecut, când eram în vacanță în Spania, treceam zilnic pe lângă un afiș elegant al brandului de cosmetice profesionale Dessange Paris, așa că mi-a rămas acolo, undeva, în memorie. La raft am descoperit recent o gamă foarte diversificată de produse pentru păr ale acestui brand, din care am ales șamponul Nutrition Elixir, un produs intens hidratant, fără parabeni. A costat 8 sau 9 euro, este un șampon pentru părul uscat, iar recipientul are 250 ml. Este un sortiment nou, ce include și un balsam complementar. 


Un comentariu:

  1. nici eu n-am reusit sa raman la un singur parfum, ma tenteaza aproape tot din categoria high-end :). la vie est belle l-am mirosit doar din sticla, nu am apucat sa-l testez pe piele, dar cred ca mi-ar placea :).

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...