luni, 30 noiembrie 2015

Comanda SheIn și experiența mea cu acest magazin online


  De curând am mers la poșta vamală pentru a ridica noua comandă SheIn, pe care am așteptat-o cu sufletul la gură, deoarece am comandat trei produse pe care le avem de ceva timp în wishlist. Treaba cu acest magazin online asiatic este destul de controversată, în sensul că părerile clientelor sunt împărțite: unele cliente sunt foarte mulțumite, în timp ce altele se situează la extrema opusă, fiind dezamăgite de achizițiile făcute.
   Poate vă întrebați de ce stau lucrurile așa, însă realitatea este aceea că modelele vândute de SheIn sunt replici ale unor branduri celebre. Mai mult, în cazul multor produse sunt folosite chiar fotografiile originale, de aici pot apărea și nemulțumiri legate de material, de lungime, de culoare.

   Personal, experiența mea cu acest magazin a fost ca un roller coaster. Timp de câteva luni am colaborat cu ei ca fashion blogger și primeam un produs pe lună, dintr-o selecție prestabilită. Colaborarea s-a încheiat între timp, deoarece sunt destul de exigenți și în ultima colaborare am primit un produs care nu s-a ridicat la nivelul așteptărilor mele. Iar mie nu-mi place să vând gogoși și să mint în legătură cu un produs, chiar dacă îl primesc gratuit.
    Ca și cumpărător, am fost uneori foarte mulțumită, anumite produse mi-au depășit așteptările. Însă am dat și fail-uri grave, adică am primit produse care m-au dezamăgit și care m-au făcut să nu mai accesez site-ul timp de 3-4 luni, până cedam și intram să văd ce au mai adus nou. De atunci m-am lecuit în privința blind-buy-urilor și încerc să comand doar produsele care-mi plac și au deja fotografii reale postate de alți clienți. De asemenea, în partea de jos a fiecărui produs există și părerile clienților vis-a-vis de corespondența măsurilor, de lungime, de textura materialului, păreri care sunt extrem de utile și sincere (luați în considerare doar comentariile marcate cu Verified Purchase). Astfel, risc orice dezamăgiri, iar dacă se întâmplă să mai comand și noutăți, atunci eu sunt vinovata că n-am așteptat să văd poze reale și că am aruncat banii pe geam.

Dar haideți să vă arăt ce am comandat mai exact:
- rochiță bleumarin cu model etno (vezi aici) - 18$
- rochie boho cu imprimeu floral (vezi aici) - 24S
- pălărie neagră (vezi aici)- 20$


   Ok, să începem cu începutul, adică cu Rochița bleumarin cu model etno (vezi aici), cel mai așteptat produs. Desigur, rochia este potrivită pentru sezonul cald, am comandat-o în ideea de a o purta la anul, dar satisfacția a fost una foarte mare, deoarece rochița este absolut superbă. Este un model pe umeri, cu o lungime decentă, medie. Rochia este confecționată din șifon, materialul este sintetic, dar este de calitate bună. Are căptușeală, tot din material sintetic. Culoarea sa albastră se îmbină de minune cu modelul etno brodat, care mă duce cu gândul la tricolor. Îmi plac mult și mânecile, care sunt 3/4.
    Am comandat măsura M, am vrut să fiu sigură, deși cu siguranță aș fi intrat fără probleme și în S. Măsura M vine foarte frumos pe corp, îmi pare rău că n-am reușit să fac fotografii îmbrăcată în ea, dar este una dintre cele mai bune achiziții pe care le-am făcut la SheIn. Am plătit pentru ea 18$, adică 75 lei.



   Despre Rochia boho cu imprimeu floral (vezi aici) am citit o groază de păreri împărțite prin blogosferă, încât nu știam la ce să mă aștept. Acest model Free People m-a cucerit cu imprimeul său, deși știam de la bun început că o voi purta cu o bustieră sau un top negru, deoarece decupajul mi se părea destul de adânc. În general, fotografiile originale ale hainelor Free People sunt grozave, dar să nu vă imaginați că hainele originale sunt la fel, vă spun asta după ce am citit păreri pe forumuri din afară.
    Rochia aceasta a fost, imediat cum am desfăcut coletul, o mare dezamăgire. Mi se întâmplă să reacționez așa, mă enervez, așa că am lăsat produsul deoparte ca să mă liniștesc. Prima părere nu este mereu cea mai bună, așa că trebuia să-i mai acord o șansă, pentru că mă costase 24$. Produsele pot fi returnate, dar procesul de retur durează și este și scump (deși pot fi revendicate și costurile de retur).
   A doua oară mi s-a părut mult mai ok. Mult, mult mai ok, deoarece am încercat să-i văd părțile bune. Da, culoarea nu era acel galben-muștar din fotografie, ci un oranj asemănător apusului de soare, iar imprimeul cu adevărat deosebit. Materialul nu este nici el acea pânză topită pe care mi-o imaginam, motiv pentru care nu cade la fel de frumos pe corp. Dar este un material bun, solid, de calitate, care se calcă cu ușurință.
  Mânecile nu mi-au plăcut de la bun început, din fotografii, și aveam intenția să le modific, să le fac scurte. Îmbrăcată în rochie, mânecile se potrivesc perfect, numai că eu nu mă simt bine în haine cu mâneci ușor bufante. Plus că am mania de a ridica orice mânecă. Așa că mă mai gândesc ce o să fac cu mânecile :)
   Rochia are o lungime bună, high-low, în spate fiind un pic mai lunguță. Eu am comandat măsura S și vă spun că purtată cu o curelușă în talie arată foarte bine. Dacă ar fi folosit de la bun început fotografii cu produsul real, care este un produs reușit, cu siguranță că acesta ar fi fost apreciat de toți cumpărătorii.


  În comandă am avut inclusă și o pălărie neagră. Chiar dacă nu este din lână, pălăria este de calitate bună, are un aspect plăcut și mi s-a potrivit perfect în cap. Nu-mi plac pălăriile mici, le prefer pe cele mai mari, deoarece le poți strâmta cu o bandă sau cu o căptușeală specială. A costat 20$, destul de mult, dar deja am purtat-o o dată și cred că va avea viață lungă.

   Sunt curioasă dacă ați comandat vreodată din magazinul online SheIn și ce experiențe ați avut :)

  Până pe 5 decembrie, SheIn are disponibilă o promoție foarte atractivă - CYBER MONDAY (click aici), care are trei coduri de reducere active + transport gratuit:
      -  40% OFF Over US$59 -  Code: cm40
      - 50% OFF Over US$159 - Code: cm50
      - 60% OFF Over US$299 - Code: cm60

   Eu am pe lista de dorințe următoarele produse:







2 comentarii:

  1. Cand am vazut rochia aia portocalie in poza ta mi-am amintit reactia mea cand am primit coletul ... varianta Free People am vazut-o recent pe cineva si mi-a placut mult, de asta am scapat ca ma enervam numai cand ma uitam la ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Camelia, îmi amintesc că am citit postarea, ai scris-o după ce am primit eu coletul și deja eram în relații bune cu rochia. Da, nu este deloc ceea ce pare în fotografii, însă chiar nu este un articol vestimentar urât. Chiar sunt curioasă ce face Ramona cu ea, încă n-am văzut să fi pozat ceva :D
      Sper să reușesc să fac și eu poze îmbrăcată în ea, momentan sunt în recuperare medicală dupa o operatie, asa ca sper să nu vina zapada până mă recuperez. Dacă nu, revin cu poze la primăvară :))

      Pe mine nu m-a impresionat nici originala, sincer: http://www.freepeople.com/shop/electric-orchid-print-swing-tunic/?cmCategoryID=3f4fea4f-86a9-4447-9e96-bab6a05ea793

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...