vineri, 8 iunie 2018

Jurnal de săptămână


   Weekend-ul trecut am ajuns la Bookfest, târgul internațional de carte organizat la Romexpo. Un prieten din liceu și-a lansat prima lui carte și am ținut să îl felicităm personal, ba chiar să-l încurajăm să nu lase condeiul din mână.  L-am revăzut după 11 ani și am plecat de la târg cu romanul lui, Scara AB4, în speranța că, peste o sută de ani, nepoții mei vor avea o comoară în casă, cu autograf în original. Romanul lui Dodo (Dorian Dron) este despre oameni, despre viaţă şi sacrificiu, despre dragoste şi sex, despre muzică de calitate şi spaţii care se transformă. Despre bunici şi nepoţi, despre telenovele şi muzică rock.

   Rămân la cărți, pentru că recent mi-a căzut cu tronc un autor islandez, ce scrie sub pseudonimul Sjón. Prima carte pe care am citit-o se intitulează Vulpea albastră, un roman scris simplu, dar extrem de plăcut, diferit de ce am mai citit eu până acum. Cartea este subțire și are un font destul de mare, o poți da gata într-o zi dacă ai câteva ceasuri libere. Eu am citit-o în tihnă și mi-a plăcut. Mult. Azi am dat o fugă la librăria din oraș, unde am mai găsit ceva de la Sjón, un roman cu un titlu profund, Ochii tăi m-au văzut. Cred că e cel mai frumos titlu citit vreodată pe o copertă de carte, ales cu atâta pricepere, demn de o declarație de dragoste. 

   În weekend am văzut comedia Taxi 5, cu un umor tipic franțuzesc, ce stârnește cu ușurință râsete. Probabil una dintre cele mai relaxante și amuzante comedii văzute în ultimii ani. Dincolo de firul poveștii, care este unul banal, personajele sunt simpatice, au replici hazlii și te țin în priză tot timpul filmului. Caii putere, ce le plac bărbaților, se îmbină cu o poveste de dragoste cu o tensiune aparte, la care probabil visează multe femei, semn că regizorul a vrut să împace pe toată lumea :)

     Urmăresc serialul Genius lansat de National Geographic, primul sezon fiind inspirat de viața și cariera lui Albert Einstein. Consider că este un serial complex, cu o distribuție foarte bună. Personajele sunt frumos conturate, în profunzime, iar serialul conține o sumedenie de informații despre geniul fizicii, transmise într-o manieră cu adevărat captivantă, total diferită de un documentar clasic. E un serial pe care îl „dozez” cu grijă fiindcă îmi place mult, așa că păstrez câte un episod pentru nopțile când nu sunt foarte obosită.


    De vreo săptămână am început să fac iar mișcare, mi-am găsit motivația într-un lucru de-a dreptul haios, crema anticelulitică. Mi-am luat un tub de la Elmiplant din DM, era la ofertă la doar 15 lei, în ideea de a o folosi pentru hidratarea pielii. Astfel de produse nu fac celulita să dispară peste noapte, ar fi prea simplu și frumos, însă oferă pielii un plus de fermitate și o hidratează. 
    Dacă ziua sunt aglomerată cu diverse treburi, seara las totul deoparte, am un playlist anume pe youtube.com și fac puțin sport. Găsiți multe clipuri de fitness, aerobic, pilates pe youtube, puteți alege unul în funcție de condiția fizică. Un exercițiu mult prea antrenant pentru o persoană sedentară ne poate determina să renunțăm la a face mișcare, așa că vă recomand să începeți cu exerciții mai simple. Eu îmbin exercițiile cu dansul (la mine acasă pot să dansez cum îmi place și mă relaxează chestia asta), încerc să mă mișc mai mult din plăcere, până ce tonusul meu se va mai îmbunătăți.

  Știu cât de ușor trece timpul în social media fără să faci ceva anume și cât de greu pare că trece atunci când faci sport. Dacă nu aveți motivație, ar mai fi un truc și anume, echipamentul sportiv. Mie îmi dă un vibe pozitiv chestia asta, mai ales când n-am chef de nimic. Ieri am fost la shopping și din Decathlon mi-am luat un echipament nou, prețurile sunt accesibile și calitatea este bună. Găsiți colanți lungi sau midi, sau pantaloni scurți, la prețuri cuprinse între 30 și 100 lei la secțiunea fitness/aerobic. Noua colecție este frumos colorată, îmi place culoarea în hainele sport.  Încercați să deviați puțin de la ideea de all-black, atât de îndrăgită pentru că „slăbește optic”, și alegeți fix ceea ce vă place. Vă recomand să probați hainele înainte, anumite materiale nu se simt prea plăcut pe piele și eu cred că la hainele sport primează confortul, mai ales că sunt haine în care transpiri.

   Fiindcă este vară și soarele se simte tot mai puternic, aveți grijă să vă protejați pielea. Este valabil nu doar pentru persoanele cu pielea deschisă și cele cu pistrui sau pete pigmentare, ci pentru toate tipurile de piele. Am intrat în Sensiblu cu gândul să iau o cremă after-sun pentru că am simțit ușoare pișcături după o zi întreagă petrecută în soare. Dar am ieșit cu plasa plină, atrasă de o ofertă la cosmeticele LErbolario din gama solară. Astfel, la două produse cumpărate, cel mai ieftin beneficiază de 50% reducere, plus un produs after-sun gratuit. Eu mi-am luat o cremă pentru corp și față cu SPF 30 și o minunată cremă pentru intensificarea bronzului, prețul întreg al uneia fiind de 86 lei.
    Farmaciile Sensiblu au reduceri și promoții atractive lună de lună, e drept că prețurile nu sunt cele mai prietenoase, dar merită să le călcați pragul, în caz că vă interesează ceva anume. Puteți consulta și online broșura cu promoții :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...