duminică, 30 iunie 2019

Cei mai chic ochelari pentru vară




   În anii de liceu nu mă împăcam deloc bine cu ochelarii de soare. Țin minte că aveam o pereche cu rame dreptungiulare, din plastic albastru, extrem de incomozi și deloc estetici. Ca să nu mai spun că aveau și o calitate îndoielnică. Pe atunci, nu exista o așa mare diversitate de modele ca în zilele noastre, când oferta de astfel de accesorii este foarte variată și fiecare își poate găsi cu ușurință o pereche care să i se potrivească perfect.

   Între timp, lucrurile s-au schimbat radical, datorită nevoilor mele, cât și evoluției modelelor de pe piață. De câțiva ani buni ador ochelarii de soare, mi se par indispensabili pe perioada verii, când eu am probleme serioase cu sensibilitatea la lumină. Deși nu am probleme medicale, mă deranjează lumina solară prea puternică și am nevoie de o pereche de ochelari care să îmi asigure protecția necesară. Vara, dar și în restul anului când lumina solară este intensă, obișnuiesc să port aceste accesorii pentru a putea vedea clar, dar mai ales pentru a nu avea dureri de cap și senzație de amețeală.


    Astăzi este ușor să găsești ochelari de soare ieftini și frumoși, diversitatea fiind una incredibil de mare. Ceea ce este grozav, fiindcă putem găsi fix ceea ce ne avantajează, ce se simte confortabil la purtat și care arată cool. Eu țin cont de design atunci când îmi aleg o pereche nouă, pentru că este un accesoriu vizibil și îmi doresc să arate bine. Am noroc datorită feței mele ovale, aceasta fiind avantajată de aproape orice model de ochelari. Caut în general ochelari cu rame mai mari și brațe rigide, pentru că uneori port ochelarii pe cap, când nu îmi sunt de folos. 

   Foarte important pentru mine este ca ochelarii să aibă, pe lângă design-ul frumos, și un filtru UV ridicat, care să îmi protejeze ochii de lumina soarelui. Acest filtru este imediat sesizabil la ochii senzibili la lumină și sunt și confortabili pentru ochi să îi porți pe durata întregii zile. Important pentru mine este și un alt detaliu, dacă ochelarii sunt sau nu polarizați.


    Diversitatea modelelor variază astăzi și la ochelarii de vedere ieftini, care ne oferă posibilitatea să ținem sub control o problemă de vedere, dar să și avem un aspect cool, în același timp. Probabil mulți dintre noi își aduc aminte de copilărie și de ochelarii urâți care existau atunci; mă bucur că astăzi avem atât de multe opțiuni care să ne facă să ne simțim confortabil în pielea noastră.

    Un mare avantaj al timpurilor moderne, pentru că tot mai mulți oameni au mici probleme de vedere cauzate sau sporite de petrecerea unui timp îndelungat în fața ecranelor, de aceea caută ochelari de vedere cu prescripție care să fie și fashion, chic.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...