joi, 27 iunie 2019

Pantofi superbi, made in Romania


    Încă din copilărie am dezvoltat o pasiune pentru pantofi. Într-o cameră spațioasă, ce ținea și loc de living, erau aliniați pantofii mamei. Pe cei cu tocul înalt îi purta la petreceri, însă avea și pantofiori cu toc mic pentru zilele obișnuite. Tot mama mi-a povestit de unde își cumpăra pantofi, când nu aveai alte opțiuni decât magazinele autohtone. 



   Astăzi, există o diversitate incredibilă de magazine de pantofi. Un paradis al pantofilor, din care putem alege fix ce ne place, dar și ce ne permitem. Când era mama tânără,  opțiunile ei erau mult mai limitate, dar de la ea am învățat să apreciez calitatea și rezistența pantofilor lucrați în România, din piele naturală. Și mă bucur că și astăzi găsim produse de calitate, lucrate impecabil din materiale premium, care au un design modern, elegant și feminin.

  O gamă încântătoare de pantofi am descoperit în magazinul onlineDyFashion. Nu mai intrasem pe site de ani buni, până ce de curând am văzut la prietena mea o pereche superbă de pantofi achiziționată de aici. Eu am fost cucerită de acești pantofiori definiți prin delicatețe, bun gust și eleganță. Fiecare model este disponibil în măsuri cuprinse într 36-40, iar favoritele mele sunt perechile lucrate din piele naturală. Pe site am găsit și foarte, foarte multe rochii superbe, sper să-mi fac timp să fac o selecție și aici pe blog.

Fac o selecție a pantofilor pe care mi-i doresc în dressing și pe care i-aș purta în nenumărate combinații vestimentare:






























   Toate informațiile necesare legate de livrare, modalități de plată și retur, găsiți AICI.

   Pe pagina de facebook DyFashion găsiți foarte multe păreri ale clientelor ce au cumpărat produse de pe site, mi se par foarte utile aceste păreri și îmi place să le citesc înainte să comand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...