miercuri, 26 iunie 2013

Wishlist de iunie

     Deși se apropie sfârțitul lunii iunie, lista mea de dorințe este încă deschisă și mereu adaug ceva nou, care mă atrage și trebuie să fie al meu. În luna mai, mi-am luat foarte multe haine, multe dintre ele încă sunt în pungi cu etichetă, pentru că încă nu am apucat să le port, așa că pentru această lună nu mi-am mai dorit așa de multe haine. Poate un motiv ar fi și acela căa fost foarte cald în ultima săptămână, încât efectiv nu am avut dispoziție să port mai nimic din garderoba mea.
      Vara aceasta mă gândesc mai mult la absolvirea masterului cu bine, la vacanță și la tratarea completă și, dacă este cu putință, definitivă a problemelor de stomac, care mă supără de câteva luni bune :(
      Iată ce lucruri se află pe lista mea de dorințe din luna aceasta:
 ^Sacou cu buline: AhaiShopping.com



 ^Poșetă Dune Laura/ASOS


 ^Sandale Sam Edelman/ Asos


 ^Poșeta Oasap.com


 ^Parfumul meu preferat: Jàdore/ Christian Dior





^Apă de toaletă Gres/Cabotine Rose



 ^În mod surprinzător, îmi doresc cosmetice cu trandafiri :) 
Yardley- Set săpunuri


 ^Vacanță Balchik, pe care deja am planificat-o pentru luna iulie


 ^Noul și ultimul sezon din Dexter


 ^Perle iluminatoare Meteorites by Guerlain


^Cât mai multe cărți scrise de Vladimir Nabokov

  Voi ce ați inclus pe lista voastră de dorințe de luna aceasta?
  Kisses & Hugs:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...