joi, 27 iunie 2013

Ținuta zilei: Cămașa cu flori


   Am avut bucuria să scap puțin de căldură, grație ploilor de vară care au fost anunțate pentru câteva zile. Am profitat de ocazie pentru a scoate din șifonier pantalonii de culoarea piersicii de la SheInside, pe care îi am de vreo două luni și nu am apucat să îi port decât în vreo două rânduri.
    Tot de pe SheInside am luat și cămașa albă cu imprimeu floral, care îmi place mult deoarece pare că a fost surprinsă de o zăpadă de flori. Imprimeul este în nuanțe pastelate, așa că nu am avut nicio problemă în a asorta această bluză cu multele haine în aceleași tonuri delicate pe care le am.

    Probabil deja v-ați săturat de ele, de sandalele mov cu fundă din voal, care deși sunt înalte pentru gusturile mele, sunt destul de comode și ușor de asortat. Chiar dacă nu se văd prea bine, la urechi am niște cerceluși din fulgi ciclam, pe care i-am comandat de pe Asos în urmă cu un an, dacă îmi amintesc bine.
     Până data viitoare, vă doresc multă voie bună și să vă bucurați de cât mai multă culoare, că doar e vară! Pupici!


  Pantaloni: SheInside
Bluză: SheInside
Sandale: DorothyPerkins
Cercei: Asos



6 comentarii:

  1. Ce frumoooos este outfit-ul!
    Iar sandalele ma omoara!Sunt geniale <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumeeeesc, draga Ana! Sandalele ar fi incantate de compliment :)

      Ștergere
  2. Aici e frig rau... dimineata 11-12 grade si nici pe timpul zilei nu este extraordinar de cald. Ma enervez ca nu pot purta rochite. Imi place acest outfit, sandalele le ador.

    RăspundețiȘtergere
  3. Categoric bunul gust e parte din ADN-ul surorilor Toma! Imi place foarte mult camasa si felul in care ai integrat-o in tinuta.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...