vineri, 21 iunie 2013

Ținuta zilei: Bluza cu păsărele și pantalonii cu flori



  Vara mă duce cu gândul la voie bună, natură înverzită, flori pline de miresme îmbătătoare și cântec lin de păsărele; cum de prima oară când am văzut bluza cu imprimeu vesel am zis că trebuie să fie a mea, nu a durat mult timp până ce am intrat în posesia ei. 
     Dacă nu ați observat până acum, îmi plac foarte mult lucrurile colorate, motiv pentru care în garderoba mea cred că am vreo 2-3 lucruri negre. Chiar dacă în orice anotimp găsesc potrivit să port ceva colorat, când vine vorba de vara nici nu mă pot gândi la altceva decât la multă culoare și imprimeuri vesele. Tocmai din acest motiv, vă prezint o ținută care să reflecte modul în care percep eu vara.
     Bluza din chiffon de culoare turcoaz, are un imprimeu vesel cu păsărele, iar în spate are două părți de material care se suprapun, astfel că spatele rămâne aproape gol; acesta este singurul minus pe care îl găsesc bluzei, deoarece nu obișnuiesc să port bluze scurte, pentru că răcesc destul de ușor. Măsura bluzei este M.
    Pe lângă imprimeul bluzei, am optat pentru un alt imprimeu, mai puternic, cu flori, pe un fond albastru turcoaz. Încă nu mi-ați văzut toți pantalonii înflorați, să știți! Pantalonașii au avut și o curelușă albă inclusă, care se potrivește perfect cu ei; materialul pantalonilor este rigid și nu se întinde deloc. Chiar dacă pe site sunt disponibili într-o singură măsura- one size, îi recomand doar pentru persoanele care poartă XS-S. 
    Ultimul strop de culoare este dat de pantofiorii roz cu platformă, care sunt foarte comozi și sunt și ușor de asortat, poate și din cauza faptului că am în garderobă multe haine în nuanțe pastelate.

   Voi ce haine vesele purtați în această vară?



Bluză: Persun
Pantalonași scurți: Udobuy
Pantofi: Asos
Brățări: Warehouse & Miniprix










Un comentariu:

  1. Este foarte frumos outfit-ul! Am si eu pantofi la fel de pe Asos :P Ce invidioasa sunt ca esti asa slabuta!!! :))) Offf...acum 10 ani si eu eram la fel :(((

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...