marți, 20 august 2013

OOTD: P is for Pink


     Acum câteva zile am primit bluzița înflorată de la SheInside.com, care este mult mai frumoasă în realitate decât în poze. Este un top de vară, cu bretele subțiri ajustabile și cu două volănașe jucăușe, unul alb brodat la margini, iar celălalt înflorat. Topul se închide în față cu năsturași transparenți, iar în spate este prevăzută cu elastic, motiv pentru care se așează frumos pe corp chiar dacă ai sânii mai mici. Cupele nu sunt întărite, dar acesta cred că este un plus al bluzei. Materialul ușor și imprimeul deosebit fac din acest top o piesă vestimentară minunată. Este ușor de asortat și te face să te simți plină de viață, ca un copil. Topul a fost disponibil într-o singură măsură- one size, însă cred că se potrivește pentru S-M.




    Ținuta este completată de o pereche de pantaloni albi . Acești pantaloni au elastic în talie, fiind astfel jeggins. Acest tip de pantalon este foarte comod și se așează grozav pe corp, iar avantajul lor este că poți lua în greutate câteva kilograme sau poți slăbi, dar ei tot vin bine pe corp. În plus, este uimitor cât de ușor pot fi asortați pantalonii de culoare alb. Totuși, iarna nu îmi place absolut deloc să port pantaloni de această culoare.


    Pantofii roz pastel de la Sugah Fullah au devenit favoriții mei, deoarece îi pot asorta cam la orice haină din șifonier. În plus, sunt perfecți și pentru toamnă, motiv pentru care presimt că vor fi purtați foarte mult. Tocul lor este de culoare bleu-mentă pal, iar lungimea tocului nu este exagerată, măsurând 10 cm.
    Ca accesorii, am optat pentru o pereche de cerceluși handmade Nahoot sub formă de floricele, confecționați chiar de mine (preț: 15 lei). Și, nu în ultimul rând, portofelul cel nou de la Chemjoy.
    Eu deja m-am îndrăgostit de această ținută, pentru că este veselă, plină de culoare, feminină și romantică. În plus, mă simt bine îmbrăcată în aceste haine; cred că cel mai important lucru este să te simți bine în hainele pe care le porți, nu ca ele să fie de la nu-știu-ce firmă sau să fie în trend.




Top SheInside
Pants AhaiShopping
Shoes Sugah Fullah
Earrings Nahoot Design
Wallet Chemjoy

9 comentarii:

  1. Se vede ca te simti foarte bine in hainele astea, sunt super dragute <3
    Bluzita e foarte frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Topul este super! Imi place foarte mult, ador imprimeurile florale si chiar este un model extraordinar de frumos ;) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos arati! Am vrut si eu sa o comand la un moment dat dar nu cred ca ma incape la piept :(

    RăspundețiȘtergere
  4. As purta si eu topul, e minunat!
    Iar pantofii...nu gasesc suficiente cuvinte pentru a-i lauda!:)
    Imi place mult tinuta ta, Catalina, iti vine foarte bine!

    Te pup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  5. so pretty

    http://sandysandhu.blogspot.com/2013/08/camo-and-chic.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place topul foarte mult! Nu imi imaginam ca arata asa de bine in realitate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasă ținuta ! Ești foarte drăguță și feminină !

    RăspundețiȘtergere
  8. toata tinuta este foarte draguta si chic

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...