duminică, 18 august 2013

Review Fond de ten Pupa Smart Skin



   Am achiziționat fondul de ten Pupa Smart Skin (vezi aici), disponibil la flacon de 35 ml, flacon care permite consumarea fondului de ten până la ultima picătură. Îmi plac ambalajele în acest gen, sunt practice și economice; în plus, dacă ești în criză de fond de ten și ai ajuns la fundul recipientului, îl poți tăia ușor cu foarfeca și vei vedea că pe pereții tubului se mai află o cantitate generoasă de produs (atenție însă, fondul de ten se usucă rapid la contact cu aerul). Acesta era un truc la care apelam în liceu, când nu-mi permiteam să-mi cumpăr mereu un fond de ten nou și trebuia să consum ce am până la ultimul strop.
   Deși inițial nu am fost mulțumită de el, lucrurile s-au schimbat pe parcurs și am să vă spun cum am ajuns să îl iubesc. Greșeala mea a fost să torn mai bine de jumătate din cantitate într-un alt recipient, combinându-l astfel cu un fond de ten mai deschis; la momentul la care l-am luat nu mă bronzasem încă, așa că nuanța îmi era închisă și nu reușeam nicicum să o finisez perfect și arăta ca o mască în zona gâtului. După ce m-am bronzat, fondul de ten mi s-a potrivit de minune, așa că am ajuns să regret că l-am amestecat cu un altul, mai ales că rezultatul amestecului a fost un eșec total (texturile fondurilor de ten nu s-au potrivit și am obținut un fluid imposibil de aplicat pe față). Am ajuns la concluzia că nu îți poți da seama de proprietățile unui fond de ten decât atunci când nuanța lui ți se potrivește.

    Fondul de ten Pupa Smart Skin are o textură lichidă, fiind un fluid fondant disponibil în patru nuanțe. Fiind atât de puține nuanțe, iar achiziția  un blind-buy, mi-am ales nuanța 02. Mare atenție însă, pentru că spre deosebire de alte fonduri de ten, Smart Skin are numai nuanțe mai închise- nu vă așteptați ca nuanța 01 să se potrivească unui ten deschis, ci mai degrabă unuia mediu.
    Eu de obicei folosesc o nuanță medie, însă 02 a fost închisă pentru culoarea obișnuită a tenului meu. Toate naunțele au un subton gălbui, din câte am citit pe internet. În fotografia de mai jos se poate observa că nuanța este chiar puțin mai închisă decât pielea de pe mână, după bronzare:



    Conform descrierii de pe site, fondul de ten Pupa Smart Skin are următoarele caracteristici:


  • textură lichidă ce asigură acoperire ajustabilă medie spre completă
  • formulă fără ulei, anti-luciu
  • conține polimeri sferici ce absorb excesul de sebum și reduc luciul în zonele cu piele grasă
  • hidratează pielea feței
  • menține echilibrul optim între toate regiunile feței pentru întreaga zi
  • conține extract de ceai verde- beneficii antioxidante și protectoare
  • lasă pielea nuanțată uniform, naturală
  • creează un ten mat și perfect
  • formulă potrivită pentru tenul mixt și gras
    După zeci de utilizări, pot spune că acest fond de ten reușește să îndeplinească toate cele enumerate mai sus. Nu pot afirma că este fondul de ten perfect, dar pentru tenul meu este mai mult decât potrivit.
     Eu am tenul mixt, cu tendințe de îngrășare în zona T, dar și cu porțiuni de piele uscată. De asemenea, am un ten cu imperfecțiuni, mai ales în anumite perioade ale lunii, când fața mi se încarcă foarte tare. 
     Fondul de ten Smart Skin este un fluid mai gros, care la contactul cu pielea se simte a fi ușor pudrat. Datorită texturii sale, trebuie întins repede pentru că se usucă destul de rapid. Se întinde totuși bine pe față și imediat se văd rezultatele: are o acoperire foarte bună, imperfecțiunile sunt rapid camuflate.
    De la o singură aplicare cu degetele, fața este bine acoperită; pentru ajustarea acoperirii în anumite zone cu probleme, unde anumite imperfecțiuni ale tenului ne dau bătăi de cap, putem reveni cu un al doilea strat, pentru o acoperire completă.
    Fondul de ten nu este deloc uleios, ci mai degrabă are textura unei creme hidratante, care acționează în profunzimea pielii. V-am spus că atunci când îl întind pe față, am senzația că simultan aplic și o pudră, probabil din cauza polimerilor sferici; din acest motiv, tenul nu capătă luciul nedorit, nici măcar în zona T, iar în zonele cu piele uscată fondul de ten rămâne intact. Astfel, fondul de ten are același aspect pe întreaga față pe parcursul întregii zile. 


    După aplicare, fondul de ten asigură un aspect uniform, tenul este mat, iar imperfecțiunile sunt foarte bine acoperite. Ca și rezistență, fondul de ten se menține în stare bună pe față pe durata zilei, dar se ia pe degete daca va atingeti fata cu degetele . Aveți totuși grijă la contactul cu hainele, pentru că deși rămâne pe față, se poate transfera atunci când îmbrăcați o bluză sau o rochie; în rest, fiți fără grijă, pentru că nu se scurge de pe față.
    În ceea ce privește acoperirea, eu v-am mărturisit că are o acoperire foarte bună, dar tenul nu se vede natural ca atunci când nu porți fond de ten. Este imposibil să vrei o acoperire perfectă și să ai pretenția ca aspectul tenului să fie 100% natural. Cu toate acestea, fondul de ten nu se vede urât pe față și nici nu se strânge urât în cutele din zona ochilor sau de pe frunte, dar dacă simțiți nevoia puteți retușa ușor machiajul cu ajutorul degetelor, fără să fie nevoie să aplicați o cantitate nouă de  fluid. Având în vedere nivelul de acoperire, care este undeva la 4.5/5 sau chiar mai mult de atât, pot să afirm că finish-ul este unul natural ( prin natural a se înțelege un aspect plăcut, deloc fals și încărcat).
   Un alt plus al acestui fond te ten îl constituie faptul că are SPF 8, pentru că atât vara, cât și iarna, fața noastră are nevoie de protecție împotriva razelor soarelui. Produsul expiră în termen de 12 luni de la desfacere, un interval suficient până și pentru cele care folosesc fondul de ten numai la ocazii. Eu îl folosesc aproape zilnic, pentru că am imperfecțiuni și nu mă simt bine dacă nu le acopăr sau măcar să ofer feței un aspect uniform.
    Nu am aplicat niciodată acest fond de ten cu pensula sau cu buretele, pentru că nu am simțit nevoia și nici nu am observat vreo diferență atunci când am aplicat vreun fond de ten cu aceste instrumente față de banala aplicare cu degetele (poate din cauză că nu mă pricep prea bine).


   Pe final vă arăt și niște fotografii, însă nu știu în ce măsură sunt utile. În prima fotografie puteți observa cum arată tenul meu natural, înainte de aplicarea fondului de ten. Poza este făcută într-o perioadă în care fața mea era plină de imperfecțiuni și foarte încărcată. Iar cea de-a doua poză este făcută seara, după mai bine de 8 ore de purtare a fondului de ten, fără alt produs de machiaj aplicat; poza este făcută cu bliț, așa că nu știu dacă vă puteți da seama de efectele fondului de ten.
    Ca la orice fond de ten, sfatul meu este să aveți grijă când îl aplicați pe față, să îl întindeți bine și să aplicați o mică cantitate și pe gât, pentru uniformizare și pentru a vă asigura că machiajul nu arată ca o mască.
    În concluzie, fondul de ten Pupa Smart Skin este unul dintre cele mai bune fonduri de ten pe care le-am folosit și cu siguranță mi-l voi mai cumpăra. Nu știu în ce măsură vi-l pot recomanda, pentru că un ten diferă de altul, însă dacă vă tentează, merită să faceți o încercare. Își merită toți banii, iar raportul calitate-preț este unul mai mult decât satisfăcător.
   Produsele Pupa pot fi comandate din magazinul online AORO (vezi aici).

3 comentarii:

  1. Obisnuiesc si eu sa "killeresc" astfel tuburile din plastic (fie ca au crema sau un alt produs de ingrijire/cosmetic), le tai la final, mai ales daca mi-a placut produsul!:))

    Suna ispititor toate caracteristicile acestui fdt, tot ce ceea ce impartasesti cu noi ca impresii (chiar daca nu pare a fi inexistent pe ten, chiar daca se vede clar ca porti fdt, asta nu inseamna ca nu poate arata ok - de acord cu tine!)...

    Sper sa am vreodata ocazia sa-l testez!
    Multumim pentru review, Catalina! :*

    Ilda
    lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Pacat ca au nuante inchise,acum sunt putin bronzata,dar peste cateva saptamani voi fi alba :(

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-am luat si eu unul din gama smart skin are spf 30, dar culoarea e groaznic de inchisa((( m-a tentat pretul~ 20 Roni

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...