marți, 24 septembrie 2013

Rochii de toamnă / Autumn Dresses


      Bună dragelor,

      Într-o postare anterioară am făcut un top 10 al tendințelor mele preferate toamnă/iarnă 2013, așa că astăzi mi-am propus să împărtășesc cu voi câteva modele de rochii pentru această toamnă, care pot fi găsite în magazine.
      Mi-am pus în gând să încerc să port mai multe rochii, deoarece sunt în tendințe, iar cele din tricot sunt o mare slăbiciune de-a mea. Veți observa rochii în nuanțe uni, altele cu imprimeuri florale în tonuri reci, precum și rochii maxi (unele dintre preferatele mele, deși nu am îndrăznit să port vreuna în public până acum).
      Avantajul rochiilor este acela că, pe lângă faptul că pot fi purtate cu ușurință cu dresuri mai groase sau mai subțiri, ne fac să arătăm foarte sexy, fie că este vroba despre rochii mulate sau cu un imprimeu special. Rochiile mi se par ușor de combinat; eu am ales mai multe modele de rochii care merg purtate cu ghete tip ankle boots, pentru care eu am o mare pasiune. Desigur, fiecare dintre voi poate accesoriza o rochie după bunul plac.
      Voi veți purta rochii în această toamnă? Care este modelul vostru preferat?

^ Asos.com - 28 pounds

^ Asos.com - 40 pounds


^ Asos.com - 100 pounds



^LaRedoute.fr - 90 euro


^Mango - 36 euro

^Mango - 46 euro


^Mango - 50 euro


^Mango - 60 euro


^Marks & Spencer - 45 pounds

^RiverIsland.com - 40 euro

^SheInside.com - 40 $


^Zara.com - 229 ron

Click pe imaginea de mai jos pentru cele mai accesibile haine Zara:

Kurtmann
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...