duminică, 24 noiembrie 2013

Lăptișor de matcă pur crud Apiland


    Despre Lăptișorul de matcă pur crud de la Apiland (vezi aici) am aflat acum puțin timp, răsfoind paginile online ale unui magazin care comercializează produse românești. La scurt timp, Brander a lansat o campanie de testare și promovare a acestui produs, iar eu am fost una dintre norocoasele are au primit un flacon de 10g cu acest produs apicol minune. Poate vi se pare mic, însă este mai mult decât suficient cât să te convingă că vrei să îl folosești în continuare, având în vedere beneficiile lui. Dar despre beneficii vă voi vorbi mai târziu!
    Produsele apicole mi se par unele dintre cele mai bune cu putință, atât pentru frumusețea exterioară, cât și pentru sănătatea interioară. Bunătățile din stup sunt recunoscute pentru efectele lor benefice, fiind unele dintre cele mai eficace tratamente naturiste.
   Lăptișorul de matcă este cel mai prețios produs al albinelor, însă să nu vă gândiți că mierea, ceara sau polenul sunt mai prejos. Nicidecum, numai că lăptișorul este un fel de coroană regală a stupului, în condițiile în care singura care are acces nelimitat la acest elixir apicol este Regina stupului. Aceasta, din primele momente ca larvă, este înconjurată de lăptișorul-minune, secreție a glandelor albinelor, trăind în mare fast în produsul apicol cu cel mai mare conținut de vitamine (în raport cu volumul său). Lăptișorul de matcă este singura sursă naturală de Acetilcolină, necesară transmiterii influxului nervos, precum și de Acid 10HDA, substanță puternic antibacteriană, antivirală și antifungică. Conține vitamine din complexul B și toată paleta de aminoacizi esențiali.

   La Apiland veți găsi toate bunătățile din stup cu putință, de la polen crud și uscat, la o multitudine de tipuri de miere, păstură, propolis, ba chiar și câteva cosmetice apicole. Raiul stupului este la un click distanță de noi, așa că ne putem îngriji de sănătatea și frumusețea noastră mai ușor decât ne-am putea imagina. Iar dacă folosiți de obicei un produs apicol, este imposibil să nu vă doriți să testați și eficacitatea lăptișorului de matcă, un adevărat concentrat antibacterian și antifungic.
  Despre lăptișorul de matcă și beneficiile lui găsiți o sumedenie de informații pe internet, iar cei de la Apiland au făcut o descriere convingătoare și justă a produsului, pe care o puteți citi AICI. Cel mai interesant mi se pare faptul că eficiența acestui produs apicol este dovedită din însuși mediul natural de proveniență: durata de viață a reginei stupului, care se hrănește cu acest ”elixir” al sănătății este de 10 ori mai îndelungată decât a unei albine obișnuite. Așadar, ar fi o nedreptate să negăm faptul că lăptișorul de matcă este unul dintre cele mai impresionante remedii naturale pentru sănătate și frumusețe.


   Când am primit cutiuța, m-am gândit că lăptișorul de matcă este numai pentru consum alimentar, adică pentru tratarea anumitor afecțiuni și ameliorarea unor simptome. El are o textură extrem de cremoasă, fiind o pastă fină, ușor lichidă, de culoare alb-gălbui. Imediat cum am desfăcut capacul, m-a înțepat la nas mirosul ușor astrigent, iar aceeași este senzația și când consumi produsul, care pișcă ușor. Deși are un gust ușor acrișor, nu mi-a displăcut să îl consum.
    Am avut surpriza ca, în interior să găsesc o listă de rețete de tratamente cosmetice pe bază de lăptișor de matcă pentru ten și păr, care se prepară rapid și simplu și promit o frumusețe de Regină, un ten foarte catifelat și un păr strălucitor.
   Recunosc că am fos pusă pe gânduri. De ce? Pentru că nu știam cum să împart acel flacon de 10 g astfel încât să testez cât de eficient este acest produs apicol în diverse utilizări. Într-un final m-am decis:
    - 4 g pentru consum ca atare, timp de patru zile
    - 2 g pentru îngrijirea tenului, sub forma măștii de față (cantitatea a fost suficientă pentru două utilizări)
    - 4 g pentru îngrijirea părului, sub forma măștii pentru păr (deși trebuia să îmi ajungă pentru numai 2 utilizări, mie mi-a mai rămas mască și pentru a treia utilizare)


   Lăptișorul de matcă poate fi administrat ca atare, iar doza zilnică recomandată variază de la 1 linguriță rasă pentru copii, la 1-2 pentru adulți. Lingurița de dimensiuni mici este inclusă în pachet, iar o linguriță rasă cântărește în jur de 0,5 g. Lăptișorul se administrează sub limbă și se așteaptă până la dizolvarea totală a produsului, care durează până la 5 minute. Este recomandat să se consume dimineața, cu circa o jumătate de oră înainte de masă. Pentru rezultate optime, sunt recomandate curele de minim 6 săptămâni, primăvara și toamna, când se fac schimbările de tempertură și organismul este mult mai vulnerabil.
   Este indicat pentru ameliorarea și tratarea următorelor simptome: imunitate scăzută, epuizare fizică și psihică, probleme de memorie și somn, stres, menopauză sau tulburări de menstruație, hipertensiune, colesterol mărit, afecțiuni endocrine și ale ficatului. Este imposibil să nu vă regăsiți și să fi avut măcar una dintre problemele de mai sus.
 
   Deși am folosit timp de patru zile lăptișorul de matcă pentru consum intern, nu pot spune cu exactitate cât de eficient este . Totuși, l-am utilizat de curând, într-o perioadă de oboseală psihică și stări de insomnie, datorate modificării bruște de temperatură. Imediat după consum, lăptișorul de matcă mi-a dat o stare de bine, m-am simțit mai plină de energie față de diminețile anterioare în care nu consumasem produsul. Desigur, 4 zile este un interval prea scurt, însă am constatat mici îmbunătățiri la nivelul concentrării și al eliberării de stres, motiv pentru care îmi doresc să urmez tratamentul pentru 6 săptămâni (ar însemna  între 42-84 de grame de lăptișor pentru această perioadă).

   Dacă la partea de consum intern nu m-am putut lămuri așa cum mi-aș fi dorit, în tratamentele cosmetice lăptișorul de matcă mi-a dovedit că este un component excepțional, chiar dacă nu l-am folosit o perioadă mai îndelungată. Avantajul tratamentelor cosmetice pentru păr și ten este acela că rezultatele se văd după fiecare utilizare; desigur, după o folosire regulată sunt convinsă că poți avea tenul perfect și părul strălucitor grație lăptișorului de matcă. Însă despre aceste tratamente cosmetice vă voi povesti în două articole separate, pentru că fiecare dintre măștile pe care mi le-am aplicat merită să fie făcute cunoscute tuturor.
   Lăptișorul de matcă poate fi comandat de pe site-ul Apiland (vezi aici). Prețurile pentru acest concentrat apicol sunt următoarele:
                              - 17 lei : flacon de 10 g
                              - 40 lei : flacon de 25 g
                              - 144 lei: flacon de 100 g

  Vă invit să citiți mai multe despre lăptișorul de matcă, să vă documentați, să citiți și impresiile altor persoane care l-au folosit. Peste puțin timp, voi reveni cu impresiile despre măștile pentru ten și păr pe bază de lăptișor de matcă, pe care vă aștept cu drag să le citiți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...