duminică, 22 decembrie 2013

Cumpărături de iarnă de la Lidl


    Cred că toată lumea merge în supermarket când vine vorba să facă cumpărăturile pentru sărbători. O dovadă a acestui lucru sunt cozile interminabile de la casele de marcat. În pragul sărbătorilor de iarnă îmi place să merg în Lidl, unde mereu am găsit multe produse deosebite, de bună calitate și m plecat de fiecare dată cu plasa mai plină decât mi-am propus.
    Anul acesta am mers în primul rând pentru noile produse din gama Deluxe, despre care știam că a fost introdusă în magazine de la începutul lunii decembrie. Am constatat acest lucru când am ajuns în fața standului și anumite produse erau deja epuizate. Gama Deluxe are niște ambalaje foarte atrăgătoare, de bun gust și recunosc că mi-a făcut cu ochiul cam tot ce am văzut, de la mirodenii, sosuri, dulcețuri și dulciuri de toate felurile. Deși am avut grijă să cumpăr câte ceva și pentru cei dragi, nu îmi pot exprima părerea despre produsele respective întrucât ambalajele sunt intacte și eu mă delectez numai cu imaginea de pe ambalaj.
   Cert este faptul că diversitatea condimentelor, a pastelor și sosurilor mi-a dat o poftă mare de gătit, pe care momentan nu am concretizat-o. În plus, multe alte bunătăți ne așteaptă în frigidere, unde diverse brânzeturi și produse din carne stau frumos aranjate, pregătite să le punem în coș. Ca și preț, produsele din această colecție sunt un pic mai scumpe decât celelalte produse din supermarket, însă după ce am testat câteva dintre el pot spune că au o calitate superioară și în merită banii.
   Fursecurile Sultana cu unt și stafide sunt foarte fragede. Pe pachet scria că se topesc în gură, însă nu mă așteptam să fie într-adevăr așa. Pahetul conține 12 biscuiți,are grmajul de 200 g, iar prețul este de 8 lei. Merg de minue cu un ceai fierbinte sau o cafea aromată.
  Din gama deluxe mi-am ales șiun borcan de Gem de căpșuni cu sirop cireșe, pentru care am plătit numai 8 lei. Gemul este gros și are consistența unei marmelade. Mi-a plăcut la nebunie, servit dimineața peo felie de pâine prăjită și o cană de ceai de fructe.


   De curând m-ampricopsit cu o chitară acustică foarte chic, însă marea problemă este că eu nu știu să cânt la acest instrument și nu am nici ureche muzicală. M-ar fi tentat să iau niște ore cu un profesor de muzică, însă chitara mea are vreo 60 cm și este o variantă în miniatură,pentru copii. Așa că mi-am achiziționat o carte utilă: Chitara acustică- Cunoștințe de bază, la prețul de 12 lei, care sper să mă ajute să reușesc să când măcar Oh, Susana la chitară. Cartea conține și un CD cu exerciții și 58 de track-uri.
   Tot de la standul cu instrumente muzicale mi-am luat și o muzicuță, pentru că aveam una în copilărie, pe care am pierdut-o, așa că m-au cuprins amintirile atunci când am văzut frumosul instrument. Recunosc, nu știu să cânt nici la muzicuță, însă pare să fie mai ușor de cântat decât la chitară. Preț: 15 lei.


  Îmi place mult ciocolata albă și de fiecare dată când trec plic Lidl îmi iau o tabletă Bellarom cu căpșuni,o ciocolată delicioasă,aromată și foarte sățioasă. Prețul unei tablete de 200 g este de 6 lei.
   De la standuri cu dulciuri de Crăciun mi-am luat batoane de marțipan,cu prețuri cuprinse între 3 și 8 lei,în funcție de gramaj și sortiment.


   Cum nu am prea am voie să mănânc fructe crude deoarec am un stomac hiper-acid, mă resemnez cu fructele uscate. Nu știu dacă le-ați încercat până acum, însă merișoarele uscate, cunoscute ca Crcanberries, sunt foarte bune. Prețul pentru o punguță de 200 g este de 8 lei.
   La raftul cu fructe uscate, am mai descoperit un sortiment nou:mixul de fructe soft Domino. Eu am mai mâncat multe tipuri de fructe uscate, deshidratate, însă acesta este delicios. Punga are 200 g, pretul ei este de 8 lei și conține prune fără sâmburi, caise, smochine și pere. Fructele sunt deshidratate și parțial rehidratate și sunt moi, se topesc în gură. Cel mai mult mi-au plăcut perele , pentru că este prima dată când le consum în această formă.

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...