luni, 23 decembrie 2013

Review Gel de curățare Oriflame Pure Nature cu aloe vera si arnica


   De o lună de zile folosesc Loțiunea calmantă pentru spălarea tenului cu extracte de aloe verași arnica, de la Oriflame. Acest gel de curățare face parte din gama Pure Nature Organic, o gamă care are la bază diverse extracte de plante.
   Puteți găsi produsul  pe site-ul Oriflame România, unde puteți citi și alte evaluări ale persoanelor care au mai folosit acest produs. Prețul standard al produsului este de 22 lei, însă în cataloage îl puteți găsi cu o reducere de până la 50%. Eu l-am achiziționat la prețul de 11,99 lei, în urmă cu câteva campanii.

   Loțiunea se utilizează cu ușurință: se aplică pe fața umedă o cantitate mică de gel de curățare, care se masează pe toată suprafața feței. Produsul care face o spumă fină se clătește apoi cu apă, până la înlăturarea completă. Acesta produs de curățare pentru față nu se utilizează cu dischete demachiante, pentru că trebuie clătit cu apă.
   Pe mine m-a încântat de prima dată mirosul fresh, care mă înviorează rapid de fiecare dată când folosesc produsul. Recunosc că l-am cumpărat deoarece îmi place mult aroma de aloe vera, chiar dacă la momentul respectiv mai avem un gel de curățare nedesfăcut.


   Ca și consistență, loțiunea de curățare este un lichid mai gros, ușor albicios, cu textură fină, care se întinde cu ușurință pe pielea netedă. Dacă veți consulta lista de ingrediente veți observa că acest produs nu are la bază numai ingrediente organice, motiv pentru care gelul are ușoare irizații sidefate.
   Eu am folosit gelul timp de mai bine de o lună,de două ori pe zi, dimineața și seara. De fiecare dată după clătire am simțit o senzație de curățare a feței și de prospețime, accentuate de mirosul fresh al produsului. Trebuie să recunosc că am fost mulțumită de acest produs, așa că îl recomand persoanelor care caută un gel de curățare bun, la un preț accesibil.
   Eu am tenul mixt, cu tendințe de îngrășare în anumite perioade ale lunii, de aceea m-am înțeles bine cu acest produs. În orice caz, este recomandat pentru tenul gras, grație ingredientelor care promit să degreseze tenul.

   Deși recipientul mi se pare simpatic, mi-ar fi plăcut să aibă o altă modalitate de dozaj. Recipientul actual este un tub cilindric, al cărui dop se deșurubează pur și simplu, fără a avea o pompiță de dozaj sau ceva asemănător, mai practic. Totuși,fiind confecționat dintr-un plastic destul de moale, recipientul poate fi presat până la consumul total al gelului de curățare.
  Un flacon are 150 ml și este suficient pentru utilizarea e două ori pe zi, pentru cel puțin o lună de zile. Desigur, produsul poate fi mai longeviv, în funcție de cantitatea pe care o folosiți la fiecare spălare.
   Per ansamblu, am fost mulțumită de acest produs pentru îngrijirea tenului: mi-a asigurat curățarea de care aveam nevoie, oferind pielii senzația de prospețime, nu mi-a produs alergii sau iritații, pielea nu mi s-a uscat deloc, așa că produsul nu este unul agresiv cu pielea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...