duminică, 12 ianuarie 2014

Cadouri, multe cadouri


    V-am mai spus deja că lunile decembrie-ianuarie sunt favoritele mele pentru că sunt încărcate de daruri frumoase, atât de Crăciun, cât și de ziua mea de naștere. Cum n-am reușit să fac o postare cu ceea ce am primit de Crăciun, pentru că pe multe dintre cadouri le-am primit abia după ce a trecut 25 decembrie, voi încerca să vă arăt câteva dintre cele mai frumoase daruri pe care le-am primit. Mărturisesc că am fost copleșită anul acesta, mai mult ca în ceilalți ani, mai ales că am mai câștigat câteva campanii de advertoriale, iar premiile au reprezentat tot niște cadouri minunate.  Nu vă gândiți că mi-au căzut daruri din cer, pentru că pe multe dintre ele mi le-am luat de una singură, așa că m-am răsfățat din plin.
    Pentru că nu vreau să încarc prea mult postarea și pentru că multe dintre cadouri merită să fie prezentate mai pe larg, am făcut o selecție:

   
    Pentru îngrijire am primit un set cosmetic Melvita compus din cremă de față, gel de duș și cremă de mâini, toate cu aromă de trandafir. Ambalajul mi se pare foarte frumos, însă ca și calitate, produsele nu m-au surprins cu nimic, mai ales că aroma de roză căpăta un miros ciudat la scurt timp după folosirea produselor.
    Pentru că de mult timp mi-l doream, mi-am achiziționat setul parfumat Promise Me by Susan G. Komen for The Cure. Recunosc că m-a încântat ambalajul, și achiziționarea acestui set a fost un blind-buy. Voi reveni cu o postare specială rezervată acestui set creat special pentru a susține campania împotriva cancerului la sân.



     Pentru că nu am haine de culoare negru în șifonier, sora mea a avut grijă să-mi facă cadou un pulover negru cu paiete. Paietele sunt cusute sub forma unei sticluțe e parfum Chanel No 9 și sunt au o strălucire medie. Puloverul este subțire, se simte plăcut pe piele și este puțin mai lung. Îmi place mult și deja l-am scos de câteva ori la plimbare :)


     În afară de puloverul negru, am mai primit puloverul animal print de la SheInside.com. De mult timp am pus ochii pe o jachetă din dantelă de pe Asos și am avut norocul să găsesc una similară pe Romwe.com, la un preț mai accesibil.



^ tabletă GoClever 7inch 

^ ondulator Remington ProSpiral Curls, un epilator Rowenta și o pereche de căști din lemn


   De la Oasap.com am primit un frumos pulover lila cu broderie și ciucurei, pe care mi-l doream de mult timp. Puloverul este moale și mult mai simpatic decât în fotografii. Iar de pe SheInside.com m-am mai ales cu un pulover bej cu paiete aurii, care are un model simpatic la spate, cu dantelă și fundiță aurie.


14 comentarii:

  1. Sa le porti sanatoasa ! Pulovarul primit de la Aurora e preferatul meu !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga mea ! Si mie imi place puloverul, e tare moale :D

      Ștergere
  2. vai, cat de frumoase sunt puloverasele! Superbe!
    sa le porti cu placere si La multi ani :)

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulți ani! :) :D
    Foarte frumoase cadourile pe care le-ai primit. Să le porți/folosești cu plăcere.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos, draga mea. Sa le stapanesti cu placere :* Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari, draga mea! Si la cat mai multe astfel de cadouri, pentru ca le meriti :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase cadourile . La multi ani si sa folosesti totul cu mare drag.
    Puloverul cu sticluta de parfum cred ca l-am vazut pe DivaCharms. (Ana)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana, e foarte posibil sa fie si pe Divacharms :)

      Multumesc mult!
      Pupici

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...