joi, 27 martie 2014

Bijuteriile dau viață ținutelor noastre

    Prima petrecere din această primăvară se anunță monotonă, din punct de vedere al vestimentației all-black. Organizatorii, prieteni buni, iubitori ai clasicului negru, sărbătoresc un deceniu de la mariaj și vor o petrecere într-un decor intim. Mie nu-mi place să port negru la modul general, dar niciodată nu mi-a lipsit rochia neagră din garderobă, pentru că este mai utilă decât mi-aș dori eu să fie. Nu o să mă las cuprinsă de monotonie, mai ales acum că a venit primăvara și simt nevoia să port haine și bijuterii colorate,  așa că am să aduc întregul outfit la viață, cu ajutorul accesoriilor extravagante din magazinul online ByAlya.com. Rochia neagră va fi aproape insesizabilă, pentru că brățara și colierul pe care mi le-am ales vor trona în centrul ținutei și vor da un aspect modern și sofisticat ținutei.

   Colierul Emerald Addiction este magnific, impozant și poate scoate din banal orice ținută simplă. În ultimul an, colierele statement, cum este și acesta, a reprezentat o adevărată revoluție în lumea modei, constituind un trend îmbrățișat de designerii din toate colțurile lumii. Acest tip de colier se remarcă prin dimensiunile sale, fiind o piesă-cheie ce reușește să revoluționeze orice ținută.
   La colierul ales, m-a încântat în primul rând culoarea verde-smarald a pietrelor decorative, care se potrivește de minune cu nuanța blond-coniac a părului meu. Pietrele ca smaraldul sunt puse în evidență prin combinația non-convențională cu șnurul negru gros, precum și cum elementele metalice aurii.
 




  De fiecare dată când optez pentru un colier statement, renunț la cercei, pentru că nu doresc să încarc prea mult partea de sus a corpului. Colierul acoperă deja o paret mult prea mare a pieptului și se evidențiază fără probleme, așa că cerceii ar fi de prisos și nu ar arăta deloc bine.

   Mi-a fost greu să renunț la cercei, mai ales că în magazinul ByAlya am văzut câteva perechi interesanți, exact pe gustul meu. Eu am o mare slăbiciune pentru bijuteriile opulente, în culori puternice, care pot fi accesorizate cu ușurință ținutelor în culori uni. Am ales, în schimb, brățara Golden Crown, o brățară metalică aurie, cu un design modern: metalul pare sã se topească sub forma unor picături. Brățara este destul de discretă și se va potrivi de minune cu rochia și colierul.

     Nu mi-am dorit bijuterii mult prea elegante, ci unele potrivite pentru atmosfera, decorul, dar mai ales tematica petrecerii. Dacă sunteți în impas și nu știți ce anume să purtați la o petrecere sau un eveniment, optați pentru clasica rochie neagră a cărei croială vi se potrivește, dar vă recomand să o scoateți din banalitate accesorizând-o conform stilului care vă reprezintă cu bijuterii interesante, cum sunt cele pe care vi le-am prezentat.






Un comentariu:

  1. Colierul este superb! Am si eu tot asa cu pietre in nuante de albastru. Cu siguranta va scoate rochia neagra din anonimat ;)

    Gasesti cateva coliere de vazare si pe pagina mea de fb daca esti interesata: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.772912126058771.1073741826.505869062763080&type=3

    Pupici, Lorena

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...