joi, 12 iunie 2014

Biscuiții dietetici Gerble + Cupoane de reducere


    La începutul lunii iunie v-am poestit câte ceva despre campania de testare a biscuiților dietetici Gerble, organizată de BuzzStore. Povestea mea cu acești biscuiți delicioși nu a început acum, pentru că îi știam de mult timp, din magazinele DM din orașul meu, precum și din magazinul online Nutrivita.ro.
   Recunosc cinstit că, la un momentdat, am urmat o dietă, în speranța de a pierde câteva kilograme, ba chiar am experimentat o cură de slăbire drastică. Prin urmare, nu vă recomand să urmați niciodată o cură de slăbire prin care să vă înfometați și, mai ales, să vă lipsiți de vitaminele, fibrele și mineralele de care corpul nostru are mare nevoie. Vă sfătuiesc să urmați o dietă echilibrată, în care să nu renunțați la plăcerea gustului, lucru pe care îl promovează și Gerble- Expertul Dietetic, prin gama variată de bicuiți dietetici.
   Gerble ne încurajează să urmăm modelul dietetic francez, în care femeile au o alimentație bogată în fibre și cereale integrale. Astăzi vă recomand să descoperim împreună savoarea biscuiților Gerble, pe care franțuzoaicele au votat-o drept marca preferată de produse dietetice. Prin urmare, vă prezint o selecție rafinată de biscuiți dietetici, produși doar din ingrediente naturale, al căror conținut este sărac în grăsimi, zahăr și sare.


  În pachetul de testare am primit cinci pachete de biscuiți dietetici de la Gerble, însă acest brand reunește mult mai multe produse interesante, deosebit de gustoase și hrănitoare, pe care le puteți descoperi AICI (click pe aici):

  • biscuiți Gerble Muesli- Fructoză
  • biscuiți Gerble Omega 3, Castane -In
  • biscuiți Gerble Soia- Smochine
  • biscuiți Gerble Tărâțe-Ovăz
  • biscuiți Gerble Miere-Susan
   Recunosc că sunt destul de pretențioasă când vine vorba despre produse bio, mai ales că unele au un gust teribil, care te fac să renunți imediat la produs. Nu este cazul biscuiților Gerble, care au un gust foarte bun, de care te îndrăgostești imediat. În plus, în fiecare cutie sunt pachețele individuale, de câte tre-patru biscuiți, împachetați într-o folie specială, care păstrează prospețimea și savoarea acestor biscuiți. Astfel, poți lua cu tine un pachețel din cutie, fie la birou, când ieși la o plimbare sau oricând ai nevoie de o mică gustare sănătoasă și plină de vitamine.



   Fiecare pachet conține biscuiți în diverse forme și grosimi, însă toți au o aromă și un gust special, motiv pentru care fiecare persoană interesată de un stil de viață sănătos îi va îndrăgi imediat. Eu recunosc că feblețea mea de la Gerble sunt niște biscuiți cu cacao și fulgi de ciocolată, care reprezintă un răsfăț până și pentru cele mai pretențioase gusturi, însă nici aceștia nu sunt mai prejos.
   Biscuiții Gerble pot înlocui o masă principală, micul dejun sau cina, sau pot repreznta o gustare delicioasă și plină de energie. La micul dejun îi puteți combina cu fructe proaspete, lapte dulce sau iaurt, sau cu o ceașcă de ceai sau cafea. Ca și gustare, optați pentru combinația cu un fruct proaspăt, pentru a simți cum vi se încarcă bateriile cu energie pentru întreaga zi.
   Pe fiecare cutie de biscuiți găsiți toate infromațiile necesare despre produs, informții care sunt disponibile și pe site-ul Nutrivita.ro. Bogați în vitamine și o sursă naturală de fibre, biscuiții Gerble nu conțin coloranți, conservanți, iar conținutul de zahăr este redus cu până la 91%, în funcție de sortimentul ales.

 

   Pentru cei interesați și nu numai, vă recomand măcar să încercați unul dintre aceste sortimente de biscuiți și apoi vă veți convinge de calitatea și îi veți include în alimentația voastră. Biscuiții se găsesc în magazinele DM , în supermaketul Carrefour din toată țara și, mai simplu și comod, pe site-ul Nutrivita.ro.
   Din experiență vă spun că în magazinele DM și în Carrefour din orașele mai mici nu veți găsi toată gama de produse Gerble, atât de variată cum este pe Nutrivita.ro . Aici, prețul unui pachet de biscuiți variază între 9,99 - 14,70 lei, si pe langa biscuiti găsiți ciocolată dietetică, batoane, precum și îndulcitor vegetal.

   Mai mult decât atât, am și o SURPRIZĂ pentru voi și, anume, șase cupoane de reducere de 20% , valabile pentru cumpărături pe site-ul Nutrivita.ro (în comandă trebuie include minim trei pachete de biscuiți Gerble). Prețurile produselor sunt mai mici decât în magazinele fizice DM și, pe lângă produsele Geble mai sunt disponibile și alte mărci , precum Allergo, Cereal Bio și Gerlinea. Eu am primit deja o comandă de pe Nutrivita.ro, așa că vă recomand biscuiții Gerble, batoanele Gerlinea și cerealele de la Cereal Bio.
   Cine este interesat să primească un cupon de reducere, nu trebuie decât să îmi lase un comentariu la această postare, în care să-mi lase o adresă de e-mail, fie să mă contacteze la nahoot6@yahoo.com. Codul este valabil între 1 iunie- 30 iulie.


   În continuare, până la finalizarea campaniei, vă invit să urmăriți pagina mea de facebook (click aici), pentru a afla alte informații utile despre biscuiții Gerble, precum și moduri interesante de a-i consuma, atât ca fel principal, cât și ca gustare.
   Voi ați încercat vreodată bisuciții dietetici Gerble?



3 comentarii:

  1. Eu doresc un cod de reducere , pentru ca intentionez sa fac o comanda .Cat costa transportul prin posta ? Si daca doresc sa comand si batoane cu ciocolata de la Gerlinea , nu se fac praf pe caldura asta ? :)
    (Ana)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana, codul de reducere este BUZZ2014 (trebuie sa ai cel putin trei pachete de biscuiti Gerble in comanda). Nu mai stiu exact cat este transportul prin posta romana :(
      Mie nu mi s-au topit batoanele si am primit un colet zilele trecute, cand era deja foarte cald. Ti le recomand in special pe cele cu ciocolata amaruie, pt ca sunt foarte bune :)

      Ștergere
  2. Multumesc Catalina , cu siguranta am sa le iau si pe acelea . Te pup
    Ana

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...