duminică, 23 noiembrie 2014

Comandă Miniprix : încălțăminte sport & cosmetice Dove


   În ultimele luni am avut o atracție sporită pentru articolele sportive, încât mi-am cumpărat 3 perechi diferite de adidași. De fel sunt o fire sportivă, însă prefer să fac mișcare în casă, aerobic sau fitness, motiv pentru care nu aveam nevoie de o pereche de pantofi sport cu care să mă încalț. În ultimii ani am preferat tenișii, dar aceștia sunt ideali pentru plimbări, nu pentru alergat sau alte activități fizice. 
   Așa că mi-a venit ideea de a-mi cumpăra niște adidași noi. Nu știam exact ce vreau, dar am zis de la bun început că nu o să dau un pumn de bani pentru aceștia. Recunosc că în ultima perioadă am fost cucerită de versatilitatea adidașilor Nike AirMax, dar i-am văzut în combinații vestimentare street-wear și n-aș fi putut să ies să alerg încălțată în ei. De prețuri nu mai zic, mi se par foarte mari, chiar dacă modelele sunt foarte reușite.

   Revenind la subiect, am găsit pe Miniprix exact ce îmi doream, mai ales că mi-am mai comandat o pereche de adidași roz de care am fost foarte mulțumită. Noua pereche a fost exact pe gustul meu și cine i-a văzut a spus că nu puteam să cumpăr altceva decât adidași foarte colorați. Adevărul este că sunt de culoare albastru intens, combinat cu roz aprins și alb. Inițial, nu știam cu ce să-i asortez, dar s-au dovedit a fi mai versatili decât mă așteptam și i-am scos și la plimbare în ținute casual.
   Adidașii sunt confecționați din piele ecologică și textil și au talpa plată, antiderapantă. Sunt foarte comozi și mi-au intrat rapid în grații, de cum am deschis cutia primită prin curier. Am comandat măsura 37, care îmi este foarte puțin lărguță, dar eu am avut mereu această problemă cu încălțămintea sport, fiindcă port 36,5. Chiar și așa, sunt convinsă că măsura 36 m-ar fi strâns. Prețul adidașilor este de 79 lei și sunt încă disponibili pe site, în mai multe variante de culori (Click aici)




   M-am obișnuit să comand și produse cosmetice de pe Miniprix, mai ales că au o gamă foarte variată de produse pentru față, păr, corp și de machiaj, atât de la branduri cunoscute, cât și de la branduri exclusiviste. Datorită acestui magazin online am început să iubesc produsele Dove, cărora nu le acordasem niciodat credit. Astăzi pot spune că sunt printre cele mai bune cosmetice din comerț, pe care le putem găsi în magazinele mici și în supermarket. În curând mi se va consuma gama Keune pentru păr degradat și am decis să o înlocuiesc cu Dove Intense Repair, destinată tot îngrijirii părului fragil și deteriorat. Am pus în coș șamponul și balsamul, dar și un deodorant stick Dove Invisible Dry. Recunosc că, deși acest deodorant își face bine treaba în privința protecției anti-transpirație, lasă ușoare urme pe hainele închise la culoare.
   Prețurile produselor Dove mi se par mai mult decât accesibile, îmi plac mirosurile lor discrete și texturile blâne și cremoase. Pe Miniprix puteți vedea întreaga gamă de produse Dove (Click Aici).


    În weekend-ul acesta are loc Pink Weekend la Minipirx, adică trei zile de reduceri la foarte multe produse. Eu nu am rezistat tentației și am pus în coș o pereche de ghete și o pernă (perna nu a fost la reducere, dar aveam nevoie de una nouă). Ghetele Fly London(Click aici) sunt încă în stoc și beneficiază de 50% reducere, așa că prețul de 94.5 lei mi se pare foarte, foarte mic pentru o pereche de ghete din piele naturală. Abia aștept să le primesc și să vi le arăt! Și astăzi mai găsiți produse la super-preț, așa că merită să le faceți o vizită. Nu uitați că tranportul costă doar 9 lei și este gratuit pentru comenzile mai mari de 100 lei.


    Mâine ne așteaptă o nouă surpiză pe site și anume, Pink Monday, care anunță 51% reducere la multe produse de încălțăminte și îmbrăcăminte pentru femei, bărbați și copii. Puteți vedea de acum o parte a produselor care vor fi reduse, dar sigur vor fi adăugate și altele noi (Click pe imagine pentru a vedea oferta completă):

Miniprix.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...