vineri, 7 noiembrie 2014

Încălțăminte favorită pentru sezonul rece


    De fel, sunt o adevărată pasionată de cumpărături, în special de cele online, care-mi permit să-mi petrec timpul mai eficient și să studiez cu atenție sute de produse, fără să obosesc. Dintre toate lucrurile, favoritele mele sunt ghetele și cizmele, pe care le port din septembrie și până în mai. Petrec mult timp pentru a cerceta diverse stiluri vestimentare, astfel încât să pot purta ghete chiar și în sezonul cald, fără ca ținuta să pară deplasată. 
    Principalul motiv pentru care aștept sezonul rece este acela că îmi pot purta în voie perechile de ghete și cizme, plus că îmi pot adăuga noi modele în colecția personală. Dar cum mereu găsesc perechi care-mi plac, îmi este destul de greu să-mi gestionez bugetul. De când am descoperit magazinul online Kalapod.ro, am rezolvat această problemă, deoarece prețurile sunt foarte mici, modelele sunt pe stilul meu, așa că ies foarte câștigată din această combinație.

   Pasiunea mea pentru ghete s-a născut în copilărie, când așteptam iarna cu sufletul la gură, să-mi aranjez ghetele și ghetuțele pentru sosirea lui Moș Nicolae și a lui Moș Crăciun. Treptat, mi-am dat seama că era mai mult decât o dragoste de copil între mine și aceste obiecte vestimentare, era o relație care-mi dădea încredere în mine, la fiecare pas. Pentru mine, ca femeie, încrederea este un sentiment deosebit de important, deoarece mă ajută să-mi desfășor activitățile zilnice la capacitatea maximă și să ies cu capul sus din orice situație. Un om poate să aibă încredere în propriile forțe sau în alte persoane apropiate, însă încrederea mea este fortificată prin purtarea acestor articole de încălțăminte. Nu ați fost în aceeași situație ca și mine, să vă simțiți mai încrezătoare atunci când purtați o pereche de cizme cu toc înalt sau una de ghete joase fix pe stilul vostru?

   Magazinul Kalapod are o gamă diversificată de încălțăminte pentru sezonul rece, motiv pentru care, cu un buget acceptabil, îmi pot lua câteva perechi de ghete și cizme, cu care să pot păși cu încredere prin iarnă. Eu pun mare preț pe design-ul unui produs, pentru că acesta ne ajută să alegem modelul care ne pune cel mai bine în evidență trăsăturile fizice. O pereche de ghete cu un design special va scoate din anonimat o ținută banală și va atrage privirile celorlalte femei. Când toți ochii sunt ațintiți asupra noastră, noi femeile devenim și mai încrezătoare!

   Deoarece îmi place să abordez mai multe stiluri vestimentare, în funcție de starea de spirit și de ocazie, mă bucur că la Kalapod găsesc modele pentru fiecare stil în parte. Pe lângă diversitatea modelelor, de fiecare dată găsesc promoții atractive care mă ajută să fac economii. Livrarea promptă, prin curier rapid, mă scapă de povara așteptării, iar costurile transportului sunt mici, de 8 lei pentru București, respectiv 12 lei pentru provincie. Eu prefer să am comenzi mai mari de 99 lei, pentru că atunci beneficiez de transport gratuit. Nici nu am grija mărimilor, deoarece pot returna produsul în termen de 10 zile lucrătoare. Am o mică obsesie în ceea ce privește măsurile și nu mă simt bine decât în încălțăminte care mi se potrivește perfect în picior.

   Eleganța nu trebuie ignorată iarna, indiferent de temperaturile scăzute, motiv pentru care optez pentru o pereche de cizme cu carâmb și toc înalt. Atât lungimea carâmbului, cât și înălțimea tocului creează un efect optic de alungire a piciorului, așa că voi avea o siluetă alungită, sexi și voi merge cu încredere mai departe. Detaliile fac diferența, așa că prefer o pereche de cizme cu franjuri sau una cu inserții metalice aurii în locul unei perechi simple; îmi plac lucrurile speciale și mă bucur când le găsesc la prețuri mici. 



 
    Pentru zilele în care sunt mai rebelă sau vreau să petrec seara în oraș cu prietenii, prefer o pereche de ghete cu talpă joasă, cu accente rock. Negrul este alegerea clasică, care nu se va demoda niciodată și este un simbol al puterii; femeia poate fi, deopotrivă, suavă și puternică. Varianta cu fermoar este mai practică, fiind ușor de încălțat, în timp ce varianta cu șiret are o ușoară influență masculină. Ambele perechi sunt decorate cu catarame și sunt în vogă în acest sezon, fiind recomandată combinația cu jeanși negri și cămașă masculină, în carouri. Talpa joasă este completată de un toc potrivit cât să înalțe ușor piciorul și să ne ofere o atitudine încrezătoare.


   Sezonul rece înseamnă multe zile cu zăpadă și ger. Fiind născută iarna, îmi place să mă plimb printre nămeții de omăt, dar am grijă să-mi protejez picioarele în încălțămintea potrivită. Prefer ghetele joase, cu talpă groasă, care sunt îmblănite în interior, pentru un plus de protecție. Blănița este foarte călduroasă, dar are și un aspect plăcut, atunci când este folosită pentru decorarea exteriorului, ca în cazul perechilor de mai jos. Dacă aleg încălțăminte subțire, prin care gerul pătrunde cu ușurință, nu-mi pot desfășura activitatea cum trebuie și starea de spirit îmi este afectată considerabil, plus că pot răci foarte ușor.


   Și n-am putut să trec cu vederea aceste perechi de ghete, ideale pentru vacanțele la munte și pentru zilele foarte geroase. Din proprie experiență, știu că în astfel de zile, aspectul încălțămintei este detronat de utilitatea ei, mai ales dacă ne plac sporturile și activitățile de iarnă. Și cred că aceste două modele sunt printre cele mai simpatice dintre toate pe care le-am văzut până acum (ca să nu mai zic că prețurile sunt și mai simpatice! ).

   
    Sunt o persoană expresivă, iar modul în care mă îmbrac mă ajută să mă exprim non-verbal. Atitudinea este reprezentată în mare măsură și de vestimentația mea. Niciodată nu o să port haine și încălțăminte care să nu mă reprezinte și în care să nu mă simt în largul meu, fără a ține cont neapărat de ultimele tendințe în modă sau modelele expuse în marile magazine. Când concurența este acerbă, primează modelele fiecărui magazin în parte, calitatea, dar și prețurile practicate. Kalapod.ro este exemplul perfect că ne putem încălța frumos, la prețuri decente, indiferent de stilul vestimentar care ne caracterizează. Eu iarna aceasta voi păși cu încredere în iarnă alături de Kalapod!
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...