vineri, 1 mai 2015

O nouă comandă SevenSins


   Vremea frumoasă înseamnă, pentru mine, să încep să port haine deschise la culoare, în special albe. Și cum lenjeria de culoare albă nu este niciodată sufiecientă, am decis să plasez o nouă comandă SevenSins și să-mi achiziționez câteva articole. Au fost, de fapt, două articole, potrivite pentru a le purta pe sub hainele din dantelă sau cele deschise la culoare.

   Inițial am vrut doar un set dantelat, dar în cele din urmă am găsit și o pereche de chiloți delicați, decorați cu dantelă. Este drept că de pe SevenSins mi-am comandat mai mult lenjerie obișnuită, potrivită pentru a fi purtată zilnic, chiar dacă este cel mai mare magazin online de lenjerie sexy. Oricât de mult mi-ar plăcea modelele, cele mai multe dintre ele nu mă reprezintă și, în cele din urmă, în coșul de cumpărături rămâne lenjeria decentă.

   Și da, am făcut o obsesie pentru Obsessive, un brand polonez care m-a cucerit prin modelele deosebite și materialele de calitate. Chiloții Papilio (Click aici) sunt un model brazilian, adică un hibrid între chiloții normali și cei tanga. Mi se par cei mai comozi, plus că nu se văd cusăturile prin fuste/pantaloni. Acești chiloți au inserții din dantelă (un model aparte, cu fluturi) și sunt disponibili în două dimensiuni: S/M și L/XL. Sunt confecționați din poliamidă și elastan și sunt foarte confortabili, dar cea mai sănătoasă lenjerie este cea confecțioată din fibre organice (gen 100% bumbac).



   V-am spus mai sus că am dat comandă special pentru Setul Convally(Click aici), de la același brand polonez Obsessive. Setul include un sutien-bustieră, chilot brazilian și a jartieră, toate trei confecționate din dantelă (compoziție material: poliamidă și elastan). Mai aveam o pereche de chiloți din același model, dar mi-am dorit  bustiera, pentru că nu are cupe și mi s-a părut potrivită pentru bluzele din dantelă și cele ușor transparente. Când vreau să mă simt în largul meu, renunț la sutienul cu cupă în favoarea unui model mai comod, cum este acest sutien. L-am ajustat puțin, pentru că se închidea după gât și i-am cusut bretelele ca pe cele ale unui sutien obișnuit.
   Jartiera este un accesoriu în plus, în opinia mea, și stă în cutia cu lenjerie, intactă. Este decorată cu o fundiță bleu din satin. La acest set avem posibilitate de a vedea, în pagina produsului, un video în care un manechin prezintă în detaliu produsul cu pricina, ceea ce mi se pare foarte util.
   Setul Convally este acum la un preț avantajos, redus cu 40% față de prețul standard.





Câteva informații utile despre magazinul online SevenSins(Click aici):
       - livrarea se face prin curier rapid
       - costul transportului este de 18 lei; pentru comenzile mai mari de 199 lei, livrarea este gratuită
       - pentru abonarea la newsletter, veți primi un cupon de reducere de 20 lei
       - în pagina fiecărui produs, găsiți informații utile: descrierea completă a produsului, disponibilitatea pt fiecare mărime în parte, dar și păreri ale clienților care au mai cumpărat produsul respectiv
       - produsele comandate pot fi returnate, conform politicii de retur, dacă nu ating așteptările voastre

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...