luni, 27 iulie 2015

Bunătăți de la săptămâna italiană Lidl


   De fiecare dată când trec prin Lidl, nu mă întorc acasă cu mâna goală. Dintre toate promoțiile lor, săptămânile cu specific sunt favoritele mele, pentru că de fiecare dată aduc tot soiul de produse tentante, pe care nu mă pot abține să nu le încerc.
   Când ne-am întors din vacanța din Grecia, părinții noștri au ticsit figiderul cu produse de la săptămâna mediteraneană, astfel că timp de o săptămână ne-am simțit ca în vacanță. Mă rog, una culinară, mai degrabă.

   Dar de la săptămâna mediteraneană, pe mine m-au atras cel mai mult produsele cu specific italian, pe care le găsim și în decursul promoției intitulate „Săptămâna italiană”. Deși în ultimele săptămâni am stat departe de dulciuri, Lidl m-a ispitit cu câteva produse favorite, precum biscuiții Novellini, Vișine în sirop sau Croisante cu gem, toate de la brandul Italiamo.

   Și ca să mă spăl de păcate, am decis să le servesc la micul dejun, care trebuie să fie oricum cel mai consistent. Așa că n-am dus grija caloriilor și m-a preocupat mai mult gustul delicios al acestor bunătăți de la mama Italie.


   Vișinele în sirop sunt foarte, foarte dulci, dar extrem de bune. Eu nu pot să mânânc mai mult de 2-3, pentru că sunt prea dulci chiar și pentru toleranța mea la zahăr. Dar nu le pot rezista, așa că am găsit o modalitate bună de a combina fără să-mi pice greu la stomac.  O idee ce poate fi servită la micul dejun, fie ca gustare în restul zilei.
   Am pregătit un mic platou cu biscuiți Novellini, coacăze roșii și vișinele cu pricina. Trebuie să știți că biscuiții aceștia cu miere sunt tare fragezi și merg bine de tot cu fructe proaspete, indiferent dacă alegeți coacăze, căpșuni sau piersici. Tot ei m-au ajutat să domolesc dulceața vișinelor și gustul combinat este unul perfect. Papa bun :)


    Îmi mai place să consum și altfel vișinele în sirop, mai exact cu înghețată. O prefer pe cea simplă, de vanilie sau frișcă, din care iau 2-3 cupe pline și le pun într-un bol, peste care adaug câteva vișine și torn și câteva linguri de sirop. Ca să fie treaba treabă, iar desertul unul irezistibil. Borcanul cu fructe roșii mă așteaptă în frigider, unde stă bine, la răcoare, gata să-și jertfească borboanele îmbibate în sirop. Și când dau iama în frigider după ceva bun, el este prima victimă pe care o fac.
 

   În alte dimineți, îmi plac aceste croisante Italiamo, fie cele cu gem, fie cele cu ciocolată. Într-un astfel de pachet uriaș sunt 10 cornuri ambalate individual, pe care le puteți lua și ca gustări cântdmergeți într-o plimbare sau pentru o scurtă pauză de masă la job.
   Cele cu gem sunt favoritele mele și-mi place să le consum alături de o cană de ceai cald sau una de ceai de fructe. Iar cele cu ciocolată nu-s nici ele deloc rele, dar le prefer iarna, cu o cană de cappuccino.

   Voi ce-ați mai încercat bun de la Săptămâna italiană Lidl?

4 comentarii:

  1. Doar mascarpone si piscoturi care au sfarsit intr-o prajitura/tarta cu fucte.
    pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mascarpone si frisca lichida am luat si eu zilele trecute. Au sfarsit intr-un tort delicios:-)

      Hmm, tarta cu fructe...yummy!

      Ștergere
  2. visinele acelea merg taaareee bine in long-drink-uri :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleu, Coco, ce ne faci? Pai impartaseste niste retete cu noi :-)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...