sâmbătă, 25 iulie 2015

Noii mei adidași Nike


  Nike este brand-ul meu favorit de produse sport, iar la capitolul de încălțăminte excelează, având mii de modele de adidași pentru femei și bărbați absolut superbe. Desigur, nu pot să spun că prețurile sunt tocmai cele mai prietenoase, însă luând în calcul calitatea produselor, acestea merită fiecare bănuț.

  Cine are o pereche de adidași ori un tricou Nike știe despre ce vorbesc. Porți un astfel de articol de n ori, fără să ai probleme cu decolorarea sau deteriorarea produsului. De aceea, multe persoane preferă să-și cumpere o pereche de pantofi sport de la acest brand, pe care să o poarte ani la rând. Este și cazul meu, pentru că sunt o pasionată a sportului și mișcarea face parte din stilul meu de viață, așa că am căutat pantofi sport comozi, rezistenți, dar și aspectuoși. Într-un final am comandat pantofii sport Nike Roshe Run Hyper Cobalt Pink, de AICI.

  Colecția mea preferată este Nike Air Max, însă aceștia sunt potriviți pentru ținutele street wear, iar eu nu sunt adepta acestui stil vestimentar. În urmă cu câteva luni, pantofii Air Max au devenit foarte populari în rândul fashionistelor, acestea optând pentru abordări curajoase și moderne. Am câteva exemple în partea de jos a postării :)

   Pentru activități sportive, Nike are diverse modele cu un design potrivit pentru fiecare tip de mișcare în parte. Eu mi-am dorit pantofi de alergare, pentru că cel mai adesea alerg și am nevoie de adidași potriviți. Recunosc că îi port și în ținutele de zi, când am chef de haine lejere și atunci îi combin cu blugi boyfriend și tricou.


  Adidașii mei Nike sunt din pânză, un material special pentru pantofii sport, foarte rezistent. Talpa din silicon este foarte ușoară, dar mai ales comodă, motiv pentru care îmi simt picioarele foarte relaxate atunci când îi port.
  O mare bulină albă pentru accentele de roz neon, care îi înveselește și care parcă mă motivează și pe mine să mai alerg o tură. Am observat că pielea respiră mai bine în acești adidași și că picioarele nu transpiră atât de tare ca în alte perechi.
  La Nike îmi place faptul că poți cumpăra și măsuri intermediare. În cazul meu, am optat pentru 36,5, iar adidașii îmi vin perfect în picioare, astfel că arată bine încălțați, iar pânza din botul pantofului se mulează perfect pe picior.



  Dintre magazinele online care comercializează adidași Nike, vă recomand Originals și eMAG, de unde am mai comandat în trecut și pot garanta că articolele sunt originale și de cea mai bună calitate.

   Ambele magazine online oferă garanția calității, iar produsele ce nu corespund așteptărilor voastre pot fi returnate conform politicii de retur a fiecărui magazin, pe care o puteți consulta online.

   În cazul în care sunteți în căutarea unei perechi de adidași Nike, vă recomand câteva modele frumoase (găsiți link colorat sub fiecare imagine):










Nu rata reducerile verii la produsele Nike- reduceri de până la 60% doar AICI!

*****




4 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...