vineri, 7 august 2015

Produsele mele favorite de la Apiland


   Astăzi consum mai multe produse apicole decât mi-aș fi imaginat vreodată. De fapt, o bună perioadă de timp nici măcar n-am știut că în stup se produc atâtea minuni de produse. Diminețile mele încep cu o linguriță de lăptișor crud și o lingură plină cu miere de salcâm și, mai nou, cu câteva grame de păstură.
   Trebuie să recunosc că în timpul școlii, una dintre puținele materii care nu mi-au plăcut a fost biologia, dacă îmi este permis să folosesc această scuză pentru lipsa mea de informații privitoare la activitatea din stup. Dacă în trecut învățam de nevoie lecțiile de botanică și zoologie, acum sunt tot mai curioasă de tainele naturii. Și pentru că pe toată durata vieții avem câte ceva de învățat, vă recomand să fiți deschiși la orice informație nouă, cum este cazul produselor apicole și al eficienței acestora în tratarea organismului uman.

   Revenind la minunile stupului, trebuie să precizez că prin intermediul magazinului Apiland(click aici) am descoperit mai multe produse apicole interesante, pe care am ajuns să le utilizez frecvent. Impresionată de efectele acestora asupra organismului, mi-am dorit să-mi fortifiez și să-mi susțin sănătatea cu ajutorul lor. Rețineți că efectele unei diete cu un anumit produs naturist nu vor întâzia să apară; este drept că treptat se vor obține efectele maxime, iar tratamentul este unul pe termen lung (câteva săptămâni sau chiar luni).



   PĂSTURA (PÂINEA ALBINELOR)
   Redescoperită curând, păstura parcă nu a avut nicicând un gust atât de bun. De la Apiland am avut ocazia să încerc varianta de păstură sub forme de granule, care sunt moi și se absorb destul de rapid, dacă le țineți sub limbă (în acest mod, absorbția este mai eficace). În trecut am mai folosit păstură, varianta în miere, de la un alt brand, dar pasta respectivă nu mi s-a părut prea grozavă, așa că am renunțat la ea, deși cred că a fost mai degrabă o decizie de moment, un moft.
   Păstura a devenit rapid favorita mea, fiind alternativa mai suportabilă a polenului, pentru stomacul meu. În fapt, păstura este polen fermentat în stup și este ideală pentru persoanele ce au suferit sau suferă de afecțiuni hepatice și ale tubului digestiv. Cu polenul am dus o luptă tacită, în sensul că deși mi-a plăcut, a trebuit să renunț la el datorită stomacului meu hiperacid. În cazul păsturii, toleranța este mult mai ridicată și nu am mai simțit niciun disconfort, așa că voi continua tratamentul cu aceasta.

   Ca să înțelegeți cât de grozavă este păstura, puteți citi pe internet despre modul în care albinele își desfășoară activitatea în stup, după ce colectează nectar și polen din flori. Vă garantez că vă veți îmbogăți cultura generală și veți fi impresionați de ce reușesc să producă albinele, în munca lor neobosită. Păstura, cunoscută și ca pâinea albinelor, este rezultatul a 3 luni de procese biochimice și de fermentație naturală, unde polenul florilor, puțină miere și alte enzime ale albinei par să facă un spectacol de magie.

   Dacă vă interesează un tratament cu păstură, puteți afla mai multe informații și puteți comanda acest produs apicol de AICI.



    LĂPTIȘORUL DE MATCĂ CRUD
   Un alt produs apicol care mi-a intrat la suflet este lăptișorul de matcă crud, pe care l-am comandat în mai multe rânduri din magazinul Apiland. Dacă pe miere și păstură le mânânc, pe lăptișor îl folosesc cel mai adesea în tratamente de înfrumusețare, pentru păr și ten. Atât consumat intern, cât și sub forma măștilor, lăptișorul are un puternic efect energizant. În tratamentele cosmetice, acesta este recunoscut pentru capacitatea sa de regenerare, luptând direct împotriva radicalilor liberi și a procesului de îmbătrânire a pielii și a părului.
   Lăptișorul de matcă are inclusă o linguriță mică din plastic, iar când mă simt lipsită de energie consum o astfel de linguriță și îmi intru rapid în formă. Produsele apicole, în general, au efect rapid asupra organismului obosit, expus la stres.
   Pentru cine nu a încercat îmcă acest produs, este bine de știut că are un gust acrișor, așa că poate veți strâmba din nas la prima linguriță. Dar știți cum se spune, ce este sănătos, nu are un gust prea grozav.  Lăptișorul de matcă Apiland este disponibil AICI.




   MIEREA DE SALCÂM
   Îmi place mult mierea, așa că nu putea să lipsească din lista mea de favorite. Dintre multe sortimente încercate până acum în ultimii ani, pot spune cinstit că aceasta este cea mai bună miere de salcâm pe care am mâncat-o până acum. Mierea de salcâm este preferata mea pentru că nu se cristalizează, astfel fiind mai ușor de păstrat.
   Mierea de la Apiland este ...tare bună! Cum mănânci o lingură, îți vine să mai umpli una și te transformi într-un ursuleț pofticios fără să-ți dai seama. Borcanul de 500 g, mai îndesat ca și formă, se consumă cât ai clipi dacă bagi lingura în borcan în timp ce urmărești un serial.
  Gustul dulce, foarte aromat, ca o licoare, îmi potolește instant pofta de dulce. Și merge de minune într-o limonadă rece, ba chiar și-n prăjituri, pentru că am obiceiul să înlocuiesc zahărul din rețete cu miere, pentru un plus de savoare.
  Fără alte descrieri de prisos, vă invit să descoperiți tipurile de miere disponibile în magazinul Apiland- AICI.

   Voi ce produse apicole ați încercat până acum? Care sunt favoritele voastre?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...