vineri, 28 august 2015

Review: Ser anticelulitic Supless Gerocossen


   Îmi place să folosesc creme și geluri împotriva celulitei, în special după ce fac puțină mișcare. Cum acest lucru se întâmplă zilnic, nu-mi lipsește din trusă acest produs cosmetic. De-a lungul anilor, am încercat tot soiul de creme, geluri și uleiuri anticelulitice, ce promiteau diminuarea vizibilă a celulitei și scăderea a câțiva centimetri în zona coapselor. Acest lucru este un mit și nu vă așteptați ca, prin simplul masaj al zonei afectate, să scăpați de celulită peste noapte, deoarece acest lucru nu se va întâmpla fără efort fizic și o alimentație sănătoasă.

   Dintre produsele anticelulitice, preferatele mele sunt gelurile, deoarece se absorb cel mai ușor și nu este nevoie să masezi îndelung pielea pentru ca produsul să dispară de la suprafața pielii. Cel mai bun masaj se face folosind crema, dar mișcările trebuie să fie energice, circulare, astfel încât rezultatele să fie vizibile. Uleiul anticelulitic se absoarbe cel mai greu, iar masarea lui poate fi nesfârșită; însă este un produs foarte economic.

    Nu este prima oară când folosesc gelul concentrat anticelulită Supless de la Gerocossen, iar în trecut l-am folosit împreună cu gelul de duș din aceeași colecție, despre care am scris pe blog AICI.
   Serul are la bază trei ingrediente naturale eficiente în combaterea celulitei: cafeina, extractul de iederă și extractul de castane. Este recomandată folosirea lui zilnică timp de cel puțin 14 zile, aplicat prin masaj în zonele afectate: coapse, șolduri, abdomen sau mâini. Gelul promite pierderea a 2 cm la coapse, precum și o îmbunătățire vizibilă a fermității și supleții pielii.

   Flaconul de 100 ml mi-a ajuns fix 2 săptămâni, cu precizarea că l-am folosit doar pe coapse, o dată pe zi, după ce am făcut cel puțin o jumătate de oră de efort fizic. Gelul are o consistență aerată, răcorind ușor pielea la aplicare. L-am masat cu mișcări circulare, până la absorbția completă, lucru care s-a întâmplat destul de rapid și nu am masat mai mult de 3-4 minute fiecare picior. Mirosul său este unul plăcut, de plante, destul de discret.

   După intervalul de 14 zile, pielea mea a devenit mult mai fermă și mai suplă, lucru pe care îl și promite gelul Supless. Și celulita a devenit mai puțin vizibilă, dar acest lucru cred că s-a datorat mai mult exercițiilor fizice pe care le-am făcut. Totuși, aspectul îmbunătățit al pielii este rezultatul aplicării zilnice a gelului, motiv pentru care am fost mulțumită de el, din nou și îl voi mai folosi și în viitor. Exercițiile lower-body sunt cele mai indicate în combaterea celulitei și efectuarea lor în fiecare zi are rezultate imediate. Cele mai eficiente sunt mișcările de tip squat și lunge.

   Promoție: Magazinul online Vegis, unul dintre magazinele mele favorite de cosmetice, are o promoție foarte bună la Gelul concentrat Supless. Pachetul 1+1 gratuit poate fi comandat la prețul de 16 lei de AICI!




Cele mai bune promotii la seturile anticelulitice, acum in magazinul online Vegis:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...