marți, 29 septembrie 2015

Garderobă de toamnă de la Kurtmann

   

   Dimineața aceasta cu ploaia lovind zgomotos în ferestre mi-a trezit dorința de a îmbrăca haine groase. Am dat năvală în șifonier, cotrobăind după hainele de toamna trecută, pe care le-am scos la lumină. Cu părere de rău am împachetat garderoba de vară, însă și toamna are farmecul ei, cu temperaturi numai bune pentru a îmbrăca primele pulovere călduroase și a simți confortul pe care acestea îl conferă.

  Și-n acest sezon voi cumpăra haine din outletul online Kurtmann, pentru că actualizează frecvent stocurile, iar branduri dragi mie sunt mereu prezente pe site. Printre aceste branduri se numără Asos, Vero Moda, Vila, Pieces și Pull and Bear. Am căutat fotografiile originale ale produselor preferate, deoarece pozele de pe Kurtmann.ro nu sunt cele mai reușite și este păcat să vă lăsați influențați de niște fotografii care nu arată cât de frumoase sunt cu adevărat produsele. 

   Partea bună este că putem fi în tendințele acestui sezon chiar și atunci când cumpărăm haine din outlet, trebuie doar să consultăm trendurile și să căutăm articolele potrivite. O să vă arăt mai jos câteva  piese vestimentare frumoase pe care le-am găsit la Kurtmann și partea bună este că sunt încă disponibile pe site!
   La Kurtmann, transportul prin curier costă 15 lei, iar pentru comenzi mai mari de 190 lei livrarea este gratuită! Transportul durează 1-2 zile lucrătoare, iar produsele vin cu etichetele originale, însă nu sunt împachetate în pungi, individual. 



*****


^Palton Vero Moda în carouri (vezi aici) - fără gulerul din blană

*****


*****



*****


*****


*****


*****


    Din păcate, mi-a fost imposibil să găsesc fotografiile originale ale puloverelor de pe site, însă vă recomand să vizitați categoria pulovere (vezi aici), unde veți găsi zeci de modele superbe, călduroase, ideale pentru această toamnă, la prețuri bune:



Un comentariu:

  1. Si eu imi cumpar des de pe Kurtmann iar recomadarile tale imi plac foarte mult :) Pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...