joi, 1 octombrie 2015

Cum să alegi lenjeria de pat perfectă


    În alegerea lenjeriei de pat potrivite, trebuie să ținem cont de mai mulți factori, însă cel mai important este ca modelul ales să se potrivească perfect cu restul dormitorului, astfel încât totul să fie în armonie. În rest, trebuie să ținem cont de preferințele noastre în ceea ce privește materialul, culoarea sau imprimeul, dar și de dimensiunea articolelor pentru pat.

   Cele mai îndrăgite lenjerii (vezi aici) sunt cele din bumbac, simplu sau satinat, deoarece fibrele sunt naturale și nu provoacă alergii. Este important să ne odihnim într-un mediu sănătos, astfel că și lenjeria de pat are un rol important. De aceea, evitați fibrele sintetice, chiar dacă lenjeriile sunt mai ieftine și ați putea fi tentați de prețurile mici. Bumbacul este și un material rezistent, ușor de curățat și de spălat.

   O lenjerie de pat clasică include: un cearșaf de pat, un cearșaf plic pentru pilotă și două fețe de pernă, însă sunt și seturi care includ patru fețe de pernă. Înainte de a cumpăra o lenjerie de pat, trebuie să știți ce dimensiuni se vor potrivi saltelei, pilotei și pernelor pe care le aveți în dormitor.

   Pentru o atmosferă romantică în dormitor, puteți opta pentru o lenjerie de pat în imprimeul căreia să predomine culoarea roșu. Oranjul și galbenul creează o stare de relaxare, fiind considerate cele mai odihnitoare culori. Albastrul este o culoare a reveriei, însă va crea și impresia de prospețime, de libertate. Negrul este o culoare a puterii, în timp ce albul simbolizează inocență, visare.

   Personal, aleg lenjeriile după culoarea și modelul imprimeului, deoarece îmi place ca așternuturile să nu fie simple și să-mi ofere o anumită stare de spirit. Am grijă ca nuanțele imprimeului ales să se asorteze cu mobila din dormitor, dar am noroc la acest capitol, deoarece camera mea de odihnă este amenajată în nuanțe neutre. Cum spuneam și mai sus, când am chef să schimb atmosfera din dormitor, optez pentru o lenjerie de pat într-o culoare nouă și, rareori, caut și alte mici decorațiuni în ton cu ea.

  Lenjeriile mele de pat favorite sunt cele confecționate la Pucioasa, care sunt și cele mai cunoscute la noi în țară. Am crescut în aceste așternuturi de pat, deoarece mama mea lucra la cea mai mare fabrică de croitorie la vremea respectivă și ne aducea tot felul de lenjerii din bumbac frumos imprimate. Nici acum n-aș renunța la aceste lenjerii, mai ales că s-au modernizat mult și au o diversitate de modele superbe, elegante. Un mare plus și pentru modul de prezentare, în această cutie albă elegantă, completată de o pungă de cadou, astfel că poți oferi o astfel de lenjerie fără probleme.

   Noua mea lenjerie de pat face parte din Pucioasa Collection și este varianta lux, adică conține 6 piese: un ceașaf de pat, un cearșat pentru pilotă, și patru fețe de pernă, în două dimensiuni diferite. Lenjeria de pat este perfectă pentru un pat mare, matrimonial,  și este confecționată dintr-un bumbac de calitate, plăcut la atingere, cu cusătură dublă. Cel mai mult mi-a plăcut imprimeul, are un aspect regal, iar combinația cromatică albastru-negru-gri-alb este o noutate pentru mine, însă toamna mi-a indus o stare boemă, de visare și nu cred că alt imprimeu ar fi fost mai potrivit.




  Când aleg o lenjerie, am grijă să fie una de calitate superioară, deoarece aceasta va rezista foarte bine în timp, dar în același timp va proteja salteaua, pilota și pernele. Nu-mi plac lenjeriile al căror imprimeu devine tot mai șters după fiecare spălare! În plus, am grijă de așternuturi și nu folosesc înălbitor, deoarece acesta nu face decât să subțieze și să deterioreze materialul. O lenjerie din bumbac se spală la temperaturi joase, de circa 40 grade Celsius, fără a folosi clor sau alt înălbitor chimic.

   Lenjeriile de pat Pucioasa, împreună cu multe alte modele de lenjerii superbe, pot fi comandate din magazinul online Inio.ro (vezi aici). Eu de aici am comandat-o pe a mea și vă pot recomanda magazinul ca fiind unul de încredere, mai ales că aveți posibilitatea de a alege între modele cu prețuri mai accesibile sau mai mari. O lenjerie de pat Pucioasa- varianta Lux cu 6 piese, costă în jur de 150 lei, însă este o investiție ce-și merită fiecare bănuț.

   Dacă sunteți interesați să plasați o comandă online în magazinul Inio, nu uitați să consultați pagina cu Termeni și Condiții (vezi aici), pentru a vă asigura că totul va decurge perfect cu comanda de produse. Eu deja am pus ochii pe două noi modele de lenjerie, pentru că patul meu are mereu nevoie de haine noi și vreau să am la îndemână schimburi potrivite pentru el. Pentru această toamnă mi-ar plăcea o lenjerie de pat cu model floral în nuanțe tomnatice, iar pentru începutul de iarnă mi-ar plăcea o lenjerie de pat colorată, cu aer festiv.

 PS: Ambele variante, cearșaf și cearceaf sunt acceptate ca fiind corecte conform DOOM.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...