sâmbătă, 5 decembrie 2015

Noi achiziții de produse cosmetice


   În ultima lună m-am răsfățat cu câteva cosmetice noi, pe care le-am comandat online, deoarece nu am avut posibilitatea de a lua la pas magazinele fizice. În plus, știți cât de mult îmi place să comand online, am câteva site-uri cărora le-am devenit fidelă și nimic nu egalează acea senzație de așteptare a coletului. Primirea și desfacerea pachetului, împreună cu plăcerea de a admira conținutul de câteva ori, au toate un farmec grozav, de parcă aș primi de fiecare dată cadoul de Moș Crăciun.

   Din seria cosmeticelor noi, niciunul dintre produse nu se afla pe lista mea de dorințe și achiziționarea lor a fost oarecum spontană, o alegere de moment. Dar, trăgând linie, bag de seamă că noile cumpărături au fost inspirate, ca atunci când ai norocul ca lucrurile să-ți meargă perfect. Explicația este una singură, am citit multe păreri înainte de a cumpăra anumite produse, astfel că am evitat unele riscuri, lucru pe care vi-l recomand și vouă, deoarece internetul este la dispoziția noastră și ne putem cheltui banii cu cap.


  Fondurile de ten pe care le am în portfard sunt aproape goale, am trei pe care le alternez în funcție de ocazie sau de condiția tenului: Estee Lauder- Double Wear, Academie- Soin Regenerant și Oriflame- The One.
   M-am decis să-mi cumpăr două fonduri de ten noi, drept cadou de Moș Nicolae, pentru că aveam nevoie de un mic răsfăț după ultimele întâmplări din viața mea. Am citit multe păreri, feeback-uri ale clienților și ale beauty blogger-ilor, iar într-un final am ales două produse Max Factor:
   - Fond de ten Max Factor All Day Flawless 3 in 1 - 55 Beige (vezi aici) - 45 lei
   - Fond de ten lichid Max Factor Lasting Performance - 106 (vezi aici) - 41 lei

  Despre Lasting Performance știam de la sora mea, ea mi l-a și recomandat, însă după câteva folosiri, nu pot să spun că este fondul de ten ideal pentru fața mea, chiar dacă are o putere bună de acoperire și uniformizează perfect. Aștept să-l mai încerc de câteva ori înainte de a reveni cu impresii finale.

  Pe Face Finity nu l-am desigilat încă, doar i-am admirat ambalajul. Aștept să consum unul dintre fondurile de ten din portfard înainte de a-l desface. Aceasta este condiția mea, care mă ține departe de a cumpăra cosmetice în exces :))


   Despre cosmeticele românești Herbagen nu știam mare lucru, dar când am citit un articol despre ele pe blogul lui Beauty by Jules (aici), am vrut neapărat să le încerc și eu. Am o curiozitate aparte când vine vorba despre cosmetice românești, pe care în adolescență le ocoleam, deoarece aveam impresia greșită că românii fac cosmetice proaste, în ambalaje ieftine.

   S-a nimerit să găsesc produsele Herbagen în magazinul naturist preferat Vegis (vezi aici), așa că mai greu mi-a fost să mă decid, dar în cele din urmă am ales:
     - Cremă de zi BB Cream cu Argilerine SPF 15 - 43 lei
     - Cremă pentru mâini cu citrice, glicerină și ulei de măsline - 9 lei/ 100ml

 Cum tocmai mi-am terminat Crema Olay Total Effects 7- A touch of Max Factor Foundation, despre care am scris aici, am vrut să-i găsesc un înlocuitor, o cremă de zi cu formulă BB Cream. Ei bine, deja folosesc BB Cream-ul Herbagen cu argireline de o săptămână, aplicat dimineața și îmi place la nebunie, deoarece are și o putere bună de acoperire și un finish perfect pentru începutul zilei. O să revin cu un review, dar vă recomand de pe acum să-l luați în calcul dacă aveți nevoie de un BB cream.

  Și crema de mâini am început-o de cum am primit coletul, pentru că am rămas fără un produs pentru hidratarea mâinilor, iar în perioada aceasta am nevoie de un hidratant intensiv. Crema are aromă de citrice mult prea intensă și prea înțepătoare, după părerea mea, dar mirosul își pierde rapid din intensitate, ceea ce mi se pare okay. Nu este o cremă incredibilă, nici nu este foarte hidratantă, dar primește o bilă albă pentru ambalajul cu pompă practică de dozaj și pentru formula ușoară.

   Produsele pot fi comandate și din magazinul online Herbagen.ro. Eu deja mi-am făcut un wishlist strașnic, rămâne de văzut ce voi bifa și intenționez să vă fac și vouă o surpriză parfumată Herbagen,  deoarece este un brand românesc ce merită promovat.


   Și la capitolul parfumuri cam bate vântul pe raftul meu, din același motiv: așteptam să mai consum din sticluțe, unele ajunse la ultimele picături. Când îmi place un parfum, îl folosesc până la ultimul strop, chiar dacă apoi regret că s-a consumat. Prefer să-l cumpăr din nou decât să mai păstrez puțin de fundul sticluței ca să-l miros din joi în Paști. Parfumul este și el un produs cosmetic și, ca atare, trebuie consumat :)
   Mi-am calculat bugetul și am fost nevoită să caut un parfumel mai accesibil, iar când am această limită financiară, mereu mă orientez către parfumurile Calvin Klein. Am avut mai multe sticluțe diferite de la acest brand, iar aromele lor îmi plac mult, iar ca persistență se încadrează între moderate-long lasting.
   De pe eMag am comandat parfumul Eternity, deoarece am găsit cel mai bun preț. Pentru sticluța de 100 ml am plătit 134 lei, un preț foarte avantajos(vezi aici). Parfumurile comercializate de eMAG sunt originale, multă lume se teme să comande crezând că sunt fake-uri. Dar cine își permite să plătească pe același parfum un preț exagerat în marile parfumerii, este liber să o facă.
   Și dacă tot am decis să plasez o comandă eMAG, mi-am înnoit și periuța de dinți. Încă nu mă pot obișnui cu periuța electrică, dar slavă cerului că stomatologul mi-a dat mână liberă să o evit în continuare. Am ales Periuța Oral B Pro-Expert Clinic Line, pentru care am plătit 21 lei, dar acum văd că este redusă la 16 lei (vezi aici).
 

   Și tot de la eMAG am comandat și trei lacuri de ungii Golden Rose, ojele adolescenței mele, pentru că erau ieftine și le găseam în mai toate magazinele de cartier. O sticluță are 11 ml, adică o cantitate generoasă pentru a-ți picta unghiile tot anul. Iar prețul de 5 lei este unul tare prietenos!
    Mi-am ales următoarele nuanțe, în ordinea din fotografie:
      - Lac unghii Golden Rose Paris 111 (vezi aici)
      - Lac unghii Golden Rose Paris 98 (vezi aici)
      - Lac unghii Golden Rose Paris 78 (vezi aici)
 
   Sunt curioasă dacă ați încercat ceva din lista mea de cosmetice noi!
   Voi ce cosmetice v-ați cumpărat în ultima perioadă, dragile mele?

2 comentarii:

  1. Ai facut o buna alegere cu Eternity, cat de mult imi place!.. si eu l-am luat de pe aoro acum 2 ani, niciodata nu am primit parfumuri fake de la ei, au preturi excelente.
    Sunt tare curioasa de bb cream-ul Herbagen, sa ne scri de el cand vei avea timp.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...