vineri, 18 decembrie 2015

Ținuta zilei: Fularul în carouri și Geanta cu franjuri


    Două dintre accesoriile mele favorite ale sezonului toamnă-iarnă 2015 sunt fularul/eșarfa în carouri și geanta cu franjuri, Le-am purtat foarte des în lunile de toamnă, după ce am văzut pe pinterest.com o sumedenie de ținute alcătuite cu aceste accesorii versatile. Când nu știu cum să mă îmbrac, simple căutări pe această platformă folosind sintagme precum plaid scarf outfit sau fringe bag outfit conduc la rezultate interesante, propuse de femei din lumea întreagă. Poți reproduce ținuta care-ți place cel mai mult, adecvată stilului tău vestimentar, chiar dacă nu ai haine și accesorii identice.

Am purtat:
Ghete piele Miniprix


     Fularul în carouri reprezintă o pată de culoare, deoarece majoritatea gecilor și paltoanelor de iarnă au culori neutre, mai monotone. Cu ajutorul lor putem să ne înveselim puțin ținutele de toamnă-iarnă, plus că aceste accesorii sunt și călduroase. Fularul meu este de la Zara și are dimensiunile unei păturici. Când am primit comanda Kurtmann, fularul ocupa o bună parte a coletului și mă imaginam pe canapea, în fața șemineului, acoperită cu acest fular-pled. Este confecționat din lână moale, plăcută la atingere, și este încă un accesoriu Zara de calitate foarte bună cumpărat la un preț mic din outletul Kurtmann. Pe site sunt disponibile multe accesorii frumoase, pe care le puteți vedea AICI.

    Ținuta mea este una all-black, alcătuită din pantaloni din denim de culoare neagră și jachetă din piele ecologică. Această jachetă este mai subțire, potrivită pentru zilele de toamnă, însă am scăpat de grija frigului cu ajutorului eșarfei în carouri, care are aspectul unei cape.
   



   Geanta cu franjuri este accesoriul meu de suflet și o port în special toamna și iarna, deoarece se asortează la culoare cu câteva perechi de ghete pe care le am. Este un accesoriu cumpărat de pe un site asiatic; majoritatea genților mele sunt luate de aici și nu am fost niciodată dezamăgită de calitatea lor, motiv pentru care deja am pus ochii pe un nou model de geantă cu franjuri. Mai greu mi-e să mă decid în privința culorii:



   Trebuie să mă decid în privința genții favorite și să plasez comanda repede, deoarece vreau să profit de oferta de mai jos, disponibilă până pe 21 decembrie:
Take 40% OFF Over US$59    
Take 45% OFF Over US$159 
Take 50% OFF Over US$299   
Code: HOLIDAY 

3 comentarii:

  1. Ce bine iti sta!! :) Dintre gentile din colaj, cea gri imi place si mie tare mult, am pus-o in wishlist si sper sa o mai prind in stoc cand dau comanda.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imprimeul, fularul este preferatul meu, imi place tare mult cum ai purtat cu talia marcata.
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Initial, nu mi-am dat seama ca e un fular, am crezut ca asa e hainuta, ceea ce inseamna ca e de mare efect! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...