sâmbătă, 20 februarie 2016

Comandă Apimond


   Produsele naturiste Apimond sunt preferatele mele dintre toate brandurile cosmetice autohtone. Le recomand datorită calității lor, personal nu am fost niciodată dezamăgită de vreun produs încercat de la acest brand. Am apreciat că, de-a lungul anilor, Apimond s-a concentrat asupra conservării calității produselor și pe prezentarea lor în ambalaje atractive. Nu a încercat să coboare prețurile doar pentru a vinde mai mult, prețurile fiind de altfel justificate de calitate, produsele fiind naturale și ecologice 100%.

   Din lista de produse de pe site, toate îmi fac cu ochiul. Dacă ar fi după mine și nu după portofel, mi-aș umple raftul cu aceste cosmetice. Totuși, am reușit să plasez o comandă destul de mare, care să reunească câteva produse de care aveam nevoie:

1. Săpun lichid extra blând cu lapte de capră și miere - un gel de duș dens cu aromă plăcută de miere și vanilie, îmbogățit cu ulei de măsline și de palmier bio, pentru a oferi o hidratare optimă pielii. Flaconul este prevăzut cu pompiță, pentru o dozare precisă și economică a produsului. Preț 25 lei/ Flacon 500 ml

2. Săpun lichid extra blând cu propolis și aloe vera - acest gel de duș are la bază ingrediente cu rol antibacterian, antiinflamator, dezinfectant, fiind un produs excelent pentru curățarea pielii. Mirosul său este unul natural, propolisul se simte cel mai tare. Preț 23 lei/ Flacon 500 ml

3. Gel pentru igienă intimă feminină bio - produsul meu favorit pentru igiena intimă, datorită consistenței dense, mirosului plăcut ce se aseamănă cu cel al dulceții. Nu irită pielea, nu cauzează usturimi, fiind potrivit și pentru pielea sensibilă. Conține aloe vera și mușețel, cu proprietăți calmante, antiinflamatorii, regenerante și hidratante. Formulă blândă, fără săpun și SLS. Preț 23 lei/ Flacon 200 ml

4. Ulei pentru bebeluși cu gardenia- am achiziționat acest ulei pentru hidratarea în profunzime a pielii. Uneori, pielea mea se usucă foarte tare, așa că prefer ca în locul loțiunii să folosesc un ulei hrănitor, care să emolieze pielea și să o parfumeze. Conține ulei de monoi și este un produs hipoalergenic. Preț 29 lei/ Flacon 200 ml

5. Cremă de noapte cu celule stem bio - conține celule stem din muguri de argan, ce stimulează producția de colagen și elastină. Iubesc cremele de față de la Apimond, sunt absolut grozave. Aceasta etse o cremă cu efect de hidratare și lifting, potrivită tenurilor normale și grase. Crema are flacon din sticlă, cu pompiță. Preț 77 lei/ Flacon 50 ml

6. Unt de corp esențial cu shea, cacao și avocado bio - un produs intens hidratant, ce conține câteva dintre cele mai renumite ingrediente din cosmetica vegetală. Preț 30 lei/ Flacon 200 ml


  Toate aceste produse pot fi comandate din magazinul online Apimond (vezi aici) . Livrarea produselor se face prin curier rapid și este gratuită pentru comenzile mai mari de 150 lei.


Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...