joi, 25 august 2016

Implantul dentar, soluția pentru o dantură perfectă

 

   Când pierzi un dinte, este o tragedie. Dacă respectivul nu este situat în partea din față, atunci s-ar putea să suferi mai puțin, dar chiar și așa lucrurile se schimbă drastic. Nu mai zâmbești cu toți dinții, cum se spune, iar dacă persoana cu care vorbești te privește atent, ajungi să interpretezi că îți fixează „defectul”. Astfel, defectul devine un complex. Un complex pentru aspectul tău, fapt deloc plăcut, mai ales că zâmbetul este cartea noastră de vizită pe care o afișăm la primul contact cu orice persoană. Fie că ne place sau nu. În această situație, soluția ideală este un implant dentar,

   Dincolo de aspect, un dinte lipsă poate cauza și alte neplăceri. Cum ar fi masticația. Da, începi să mesteci mai greu, iar dacă în trecut mestecai mâncarea pe partea dreaptă, unde între timp dintele cu pricina a căzut, atunci te schimbi pe partea stângă. Acest lucru va cauza o sensibilizare a porțiunii de dantură nefolosite la mestecat, precum și o depunere mai accentuată a tartrului. În plus, am aflat că în timp, osul maxilarului în zona fără dinte începe să se resoarbă (adică să se diminueze), iar dinții din jur pot fi afectați și ei. Dintr-un dinte lipsă riști să dai în probleme de parodontologie mult mai grave.

  Când eu m-am săturat să-mi ascund zâmbetul ca să ies bine în fotografii, când dentistul a început să-mi recomande detartrajul la un interval mai scurt de timp, am decis că trebuie să schimb ceva.  Soluția modernă și cea mai puțin dureroasă este implantul dentar. Nu este un capăt de lume, ba dimpotrivă, este colacul de salvare pentru sănătatea danturii, pentru un zâmbet sănătos.

  Eu am decis să-mi pun implant dentar după ce am citit pe internet experiența altor pacienți, dar informații detaliate ne oferă și un medic stomatolog serios și dedicat.  Am primit toate informațiile dorite la clinica stomatologică  Dental Praxis, o clinică din București ce folosește cea mai modernă tehnologie în tratarea problemelor legate de implanturi dentare și parodontologie.  Clinica este situată în sectorul 6, pe strada Boișoara nr 10-12, în apropierea maternității Giulești. Zâmbetul de campioană al înotătoarei Camelia Potec este datorat în parte serviciilor acestei clinici dentare, ce se ridică la cele mai înalte standarde.

   În cazul în care nu știți exact cum stau lucrurile cu implantul dentar, este bine de știut că acesta este un dispozitiv din titan, de dimensiuni mici, ce are forma unui șurub, un șurub special pentru uz stomatologic. Nu am fost surprinsă să aflu că titanul este acceptat ca o rădăcină normală de dinte, deoarece știam că acesta este compatibil din punct de vedere biochimic cu organismul uman (fiind folosit și în alte intervenții chirurgicale).

   Implantul dentar ajută mult dantura. În primul rând pentru că nu-i schimbă structura, ba dimpotrivă, păstrează ordinea naturală a dinților, care sunt dependenți unul de celălalt. Vă spuneam mai sus că un dinte lipsă lasă un spațiu în osul maxilarului, iar această zonă se atrofiază, devine sensibilă și problematică, afectând și dinții din jur.
    Partea și mai bună a implantului dentar este că reprezintă alternativa modernă și cu mult îmbunătățită a punții dentare. Puntea aceasta era „soluția clasică” de reparare a danturii, ce presupunea șlefuirea dinților sănătoși, adică înlăturarea smalțului. În schimb, implantul dentar nu afectează niciun dinte, este de sine stătător și se integrează natural, fiind la fel de ușor de întreținut ca un dinte normal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...